DVD????
Fra : Morten Lind

Dato : 25-09-03 12:42

Meget mystisk?????

En farmand på skolen har lavet en video fra en feriekoloni......MP2,
aurgh.......

Så har han redigeret den i Pinnachle, eller hvordan det nu staves, og så
har han brændt den som en DvD, siger han.

Den skive kan jeg ikke se med mit Pioneer 103 drev.....det er Apples
ALLERførste superdrive.....

Skiven mounter heller ikke, så jeg ka´ heller ikke prøve at åbne med
QTpro?

Har nogen erfaring med sådan noget?

På forhånd tak,
Morten

--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : Ben Knudsen

Dato : 25-09-03 22:58

mortenlind@mac.com (morten lind) writes:
>Har nogen erfaring med sådan noget?

Kan en helt almindelig sydvietnamesisk dvd-afspiller fra Bilka læse den?
Hvis ikke, så har han givetvis gjort noget galt.

Ben

Fra : Morten Lind

Dato : 26-09-03 07:27

Ben Knudsen <ben@net.dialog.dk> wrote:

> Kan en helt almindelig sydvietnamesisk dvd-afspiller fra Bilka læse den?
> Hvis ikke, så har han givetvis gjort noget galt.
>
> Ben

Hej

Ja, det er også dét, jeg tror, men han er lidt svær at tale med det
om)))
M.
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)