nye powerbooks?
Fra : Ben Knudsen

Dato : 25-09-03 10:40

Er der nogen, der har fået en ny 15" endnu?

Jeg er ved at få en blødning over at vente på min...

-ben

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 25-09-03 11:37

Ben Knudsen wrote:
> Er der nogen, der har fået en ny 15" endnu?

Jeg venter også med længsel ......SUK

> Jeg er ved at få en blødning over at vente på min...

Det må du ALDRIG spøge med, lig pludselig er det måske alvor. Jeg har
altid sagt det samme med blødninger og propper, desværre lykkedes det så
i fredags....

HLM

Fra : Per Madsen

Dato : 25-09-03 14:34

Henry Lerche Madsen <lerchefjerndette@aarstiden.dk> wrote:

> Det må du ALDRIG spøge med, lig pludselig er det måske alvor. Jeg har
> altid sagt det samme med blødninger og propper, desværre lykkedes det så
> i fredags....

Hvad skal det sige Henry? Man bliver jo helt urolig for dit
velbefindende!!

--
Mhv.
Per,-...der søger lejl.i Kbh.

Fra : Ben Knudsen

Dato : 25-09-03 22:56

Henry Lerche Madsen <lerchefjerndette@aarstiden.dk> writes:
>Jeg venter også med længsel ......SUK

Var det H.C. Andersen der opfandt udtrykket "den søde ventetid" ?
Han levede tydeligvis i en tid med væsentligt mindre båndbredde og
væsentlig flere lange spadsereture. Jeg vil bare min powerbook - nu!

>Det må du ALDRIG spøge med, lig pludselig er det måske alvor. Jeg har
>altid sagt det samme med blødninger og propper, desværre lykkedes det så
>i fredags.... :

Undskyld. Jeg har nogen gange et lige lovlig kækt forhold til det danske
sprog.
Forhåbentllig har du det godt?

Ben

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 26-09-03 07:29

Ben Knudsen wrote:

> Undskyld. Jeg har nogen gange et lige lovlig kækt forhold til det danske
> sprog.
> Forhåbentllig har du det godt?
>
> Ben

Jo tak nu går det skam fint, men jeg mangler stadig min nye PB

Henry Lerche Madsen

Fra : Anders Hedegren

Dato : 26-09-03 15:11

Ben Knudsen <ben@net.dialog.dk> wrote:

> Er der nogen, der har fået en ny 15" endnu?

Hvor har du bestilt den? Jeg tror man får den hurtigst ved at bestille
direkte hos Apple.

--
Anders Hedegren
http://iceduck.com

Fra : Ben Knudsen

Dato : 27-09-03 10:19

Caslon - min arbejdsplads har en aftale med dem.

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 29-09-03 13:00

Har i dd. hørt noget nyt om levering af de nye 15" PowerBook's ????

Fra : Anders Hedegren

Dato : 29-09-03 14:19

Henry Lerche Madsen <lerchefjerndette@aarstiden.dk> wrote:

> Har i dd. hørt noget nyt om levering af de nye 15" PowerBook's ????

Så vidt jeg ved har Apple Europe dem i lager, man skal bare bestille
direkte fra dem online. Jeg tager muligvis fejl, det er en uges tid
siden jeg talte med dem.

--
Anders Hedegren
http://iceduck.com