Jello Biafra kommer til København..
Fra : I8NY

Dato : 25-09-03 03:22

...den 4 oktober,til hvad jeg tror er Vega.
På hjemmesiden står der Rega,tror det er en fejl.
Dette er et tilbud til alle,
der gerne vil vide hvad der virkelig foregår bag de
lukkede døre i USA.
Alt det som man ikke hører om i de amerikanske medier.
En mand der har insiderviden som få,
og som er et fænomen indenfor punk.
Fordi han er musiker vælger jeg denne gruppe at skrive
til,da jeg meget nødig vil ind i dk.politik,
og fordi jeg ved selvsyn har set at der er nogle punks herinde.:)
Jello Biafra vil højst sandsyneligt fokusere på krisen i
Irak og kampen mod terror generelt.
Be there!

Flere informationer og en biografi om Biafra kan læses
www.alternativetentacles.com

Mvh I8NY

Fra : Invader Zim

Dato : 26-09-03 00:59

I8NY wrote:
> ..den 4 oktober,til hvad jeg tror er Vega.
> På hjemmesiden står der Rega,tror det er en fejl.
(snip)

nogen der vil følges med mig? :)

-Invader Zim

Fra : GSJ

Dato : 26-09-03 00:57

"Invader Zim" <hahanoyoudont@death.poo> skrev i en meddelelse
> (snip)
>
> nogen der vil følges med mig? :)
>
> -Invader Zim

Jeg ser ikke noget om Jello Biafra på Vegas hjemmeside.

Fra : GSJ

Dato : 26-09-03 01:05

"GSJ" <100101gsj@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Invader Zim" <hahanoyoudont@death.poo> skrev i en meddelelse

> Jeg ser ikke noget om Jello Biafra på Vegas hjemmeside.

Sorry, fik ikke afsluttet ordentligt:
Vil gerne holde dig i hånden, hvis det er!
Elsker også Dead Kennedys - især deres humor. Og at se Jello Biafra live
kunne være sjovt.
M.v.h.
Gorm

Fra : Kasper Kristensen

Dato : 26-09-03 09:58

> Elsker også Dead Kennedys - især deres humor. Og at se Jello Biafra live
> kunne være sjovt.
> M.v.h.
> Gorm

Jeg har set ham to gange før, og det plejer at være storgriner. Han er det
_vildeste_ snakkehoved. Har hørt ham tale 4 timer i træk kun afbrudt af en 8
minutters tissepause. Det er jo forresten også ham som holder båltale på
Ministrys legendariske "In Case You Didn't Fell Like Showing Up".

Jeg skal da ihvertfald dyrke ham på lørdag, men det er sgu lidt irriterende
at det ikke er annonceret på Vegas hjemmeside.

Kasper

Fra : Sunnyboy Williamson

Dato : 26-09-03 14:40

han spiller i Lund/Sverige d. 9okt på Mejeriet så det skal nok passe at han
kigger forbi vega...