Andet multimedie
bentjuul 3670
Mangler en fontskaber
Fra : Svopse

Dato : 24-09-03 23:19

Jeg arbejder frivilligt for menneskerettighedsorganisationen Amnesty og
laver en stor del af deres PR-arbejde i Aarhus Amt. I det arbejde savner jeg
nogle gange en særlig Amnesty-font med pigtråden i logoet om nogle
kapitaler.

Jeg har aldrig selv forsøgt mig ud i fonte og søger derfor én, der hurtigere
end jeg selv kan få et godt resultat. Jeg håber min søgen her i gennem kan
lede mig sammen med en interesseret

Mvh Svenning B. Madsen

Fra : Studio Smalbro

Dato : 25-09-03 12:16

Det kan jeg da sikkert hjælpe dig med. Du kan skrive til mig på off group på
studio@smalbro.dk

Kh
Bjørn

Fra : Jane

Dato : 25-09-03 19:38

Studio Smalbro skrev i

> Det kan jeg da sikkert hjælpe dig med. Du kan skrive til mig på off

Når i har fået lavet fonten, kunne i jo sælge den med overskud
til AI - jeg vil da syntes den vil være interessant at se.

Jane

Fra : Svopse

Dato : 25-09-03 21:24

"Jane" skrev i en meddelelse

> Studio Smalbro skrev i

> Når i har fået lavet fonten, kunne i jo sælge den med overskud
> til AI - jeg vil da syntes den vil være interessant at se.
>
> Jane

Kære Jane, nu skrev jeg at jeg arbejdede frivilligt for AI. Derfor håber jeg
også, at dette kan klares på frivillig basis. Vi taler jo blot om en
lokalafdeling

Svenning

Fra : Jane

Dato : 26-09-03 00:40

Svopse skrev i <news:3f734ecc$0$24713$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>:

> Kære Jane, nu skrev jeg at jeg arbejdede frivilligt for AI.

Jeg har faktisk en lysestage som en lokalafdeling engang lavede,
som er et stearinlys med pigtråd om - de solgte da stagerne og
gav overskuddet til AI, så man støttede ved at købe stagerne.
Faktisk tror jeg også de en gang solgte nogle småkager i dagens
anledning, ganske frivilligt - helt uden nogen tvang dem.

Jeg vidste ikke at din lokalafdeling var mostander af på til-
svarende vis at støtte AI økonomisk med at sælge en font (når
den engang bliver lavet).

Hvis i hellere frivilligt vil forære fonten væk som freeware
eller sige folk skal købe den hos en commerciel designer, så
kan i da bare gøre det - jeg troede bare at en som arbejdede
frivilligt for AI ville gøre det igen (ved at smide fonten op
sammen med et paypal link eller lignende) og på den måde var
det muligt at en AI font kunne støtte AI - hvis du har planer
om at gøre fonten privat, kun til brug for AI, vil du jo berøve
dem en lille indtjeningsmulighed og reklamemulighed.

Jane

Fra : Svopse

Dato : 26-09-03 01:03

"Jane" skrev i en meddelelse news:Xns9402110C3701kkgnsdlkng@62.243.74.162...

> [...]
> om at gøre fonten privat, kun til brug for AI, vil du jo berøve
> dem en lille indtjeningsmulighed og reklamemulighed.

Hovsa, så misforstod jeg dig totalt! Jeg troede du mente, at AI skulle
betale for fonten, men det andet lyder da interessant. Blot har jeg lidt
svært ved at forestille mig hvad ikke-Amnestyfolk skulle bruge en
Amnestyfont til, men det kan da være

Beklager jeg misforstod dig!

Kh Svenning

Fra : Jane

Dato : 26-09-03 18:17

Svopse skrev i <news:3f738238$0$24731$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>:

> lidt svært ved at forestille mig hvad ikke-Amnestyfolk skulle bruge en
> Amnestyfont til, men det kan da være

Tja til at skrive et brev til venner og "prale" med man er medlem
så man kan lokke flere medlemmer til? Og måske vil de andre lokal-
afdelinger syntes det var en god idé.

Jane

Fra : Svopse

Dato : 27-09-03 10:02

"Jane" skrev i en meddelelse news:Xns9402C42FFE89kkgnsdlkng@62.243.74.162...

> Tja til at skrive et brev til venner og "prale" med man er medlem
> så man kan lokke flere medlemmer til? Og måske vil de andre lokal-
> afdelinger syntes det var en god idé.
>
> Jane

Tjo, det kan der da være noget om. Men medlemmer og andrelokalafdelinger
skal jo ikke betale for en sådan font. Det er jo blot at flytte penge rundt
i organisationen *g* Men jeg lover at kigge på det paypal og se på hvilke
muligheder, der er *s*

Kh Svenning

Fra : Svopse

Dato : 25-09-03 21:25

"Studio Smalbro" skrev i en meddelelse
> Det kan jeg da sikkert hjælpe dig med. Du kan skrive til mig på off group

> Kh
> Bjørn

Det lyder fedt Bjørn, jeg skriver lige en mail

Svenning

Fra : cogco

Dato : 25-09-03 21:54

Kunne alligevel tror jeg vi alle meget gerne vil se hvad I kommer frem til.
Smid lige et link herind til et sted hvor vi kan se resultatet, så er I bare
flinke.
Er nemlig selv interesseret i fonte og design af dem.

Claus