Stofanet
Fra : Mikael Skaaning Søre~

Dato : 24-09-03 21:52

Hey NG!

Hvor tilfredse er folk som bruger stofanet flexrate generelt herinde??
Jeg har haft det i et års tid, og synes, at det generelt er "nede" lidt for
ofte, og at supporten er ufattelig dårlig!
Nogle der deler mening med mig?? eller synes i det virker fint??
(Bor i Århus området)

mvh
Mikael

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 24-09-03 23:05

Mikael Skaaning Sørensen skrev:

>Hvor tilfredse er folk som bruger stofanet flexrate generelt herinde?

Meget, for mit vedkommende.

>Jeg har haft det i et års tid, og synes, at det generelt er "nede" lidt for
>ofte

Det var nede her i Horsens for et par dage siden under et
tordenvejr. Det varede vist et par timer. Så var min opkobling
nede morgenen efter i et kvarter - formodentlig en udløber af den
tidligere skade.

Den slags kalder jeg normalt, og jeg kan ikke huske hvornår det
ellers sidst var nede.

>og at supporten er ufattelig dårlig!

Jeg har ikke haft brug for ret meget support, men de gange jeg
har ringet, er jeg kommet relativt let igennem og har fået de
oplysninger jeg havde brug for.

Hastigheden er helt i top og newsserveren den hurtigste jeg
nogensinde har prøvet.

--
Bertel

Fra : Søren Jensen\(9800\)

Dato : 25-09-03 05:24

Jeg har stofa i hjørring 9800 og jeg er Meget tilfreds ,er næsten på 6-24
hver dag ( maskinen er )
Jeg Kan ikke huske et nedbrud på min linje , de gange jeg har haft spørgsmål
ti support har de altid givet hurtigt og venlig svar.

Søren Jensen ( 9800)

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 25-09-03 05:41

"Mikael Skaaning Sørensen" <mikaelss@stofanet.dk> wrote in message news:3f7203db$0$20146$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> Nogle der deler mening med mig?? eller synes i det virker fint??
> (Bor i Århus området)

Det er tidligere nævt, at Stofanet i Århus er en katastrofe

Fra : FUTTE©

Dato : 25-09-03 11:13

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in

> "Mikael Skaaning Sørensen" <mikaelss@stofanet.dk> wrote in message

> Det er tidligere nævt, at Stofanet i Århus er en katastrofe

Uha det er da sur røv
Futte

Fra : Henrik Larsen

Dato : 25-09-03 14:02

Jeg har stofanet i Aalborg og har generelt samme problemer som du har.

Min maskine (skulle være/) er online 24/7/365 - men jeg kan i de værste
perioder opleve dropouts 5-6 gange om dagen - og support er der intet
af..hverken mail eller pr. telefon.

....jeg deler din frustration :-|

Fra : lars@zulfo.dk

Dato : 03-10-03 16:20

"Henrik Larsen" <someone@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Min maskine (skulle være/) er online 24/7/365 - men jeg kan i de værste
> perioder opleve dropouts 5-6 gange om dagen - og support er der intet

Hvad mener du med at der ikke er support pr. mail?

> ...jeg deler din frustration :-|

Lars B.
Ansat hos Telia Stofa A/S, og udtaler sig _normalt_ kun for sig selv, men
lige i dette tilfælde vil jeg gerne havde den med mailsupport uddybet :)

Fra : t

Dato : 13-10-03 15:24

<lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad mener du med at der ikke er support pr. mail?

.... eller telefon for den sags skyld? :)

Fra : Erik Graversen

Dato : 16-10-03 09:26

> [...]
for
> ofte, og at supporten er ufattelig dårlig!
> Nogle der deler mening med mig?? eller synes i det virker fint??

Stofanet er meget ustabilt her! (Bor midt på sjælland) Jeg overvejer meget
at skifte til noget andet. Vil under ingen omstændigheder anbefale nogen
at få stofanet! På min arbejdsplads har vi en ADSL forbindelse fra TDC.
Den virker sku altid.

Mvh.

Erik.

Fra : corleone

Dato : 25-09-03 14:26

> Nogle der deler mening med mig?? eller synes i det virker fint??
> (Bor i Århus området)

Stofanet skoder i Århus, det er også min erfaring, og mine venners!

Fra : Ukendt

Dato : 02-11-03 07:45

Mikael Skaaning Sørensen wrote:

>Hey NG!
>
>Hvor tilfredse er folk som bruger stofanet flexrate generelt herinde??

Stofanet har et problem... deres routere de linker op imod. De er af
daarlig kvalitet og ret saa meget overbelastede.

>Jeg har haft det i et års tid, og synes, at det generelt er "nede" lidt for
>ofte, og at supporten er ufattelig dårlig!

Supporten er saamaend god nok, du skal bare ringe derind, mail
supportern er ogsaa hurtig nok, men for det meste forstaar de sig som
pedagoer og ikke som "noerder". Ret surt at have rodet med linux i 5
aar,og saa faa at vide at det er fordi ens net kort er indstillet
forkert, nej vel.

>Nogle der deler mening med mig?? eller synes i det virker fint??
>(Bor i Århus området)

Til sidst er der en ting, og en meget meget meget ireterende ting -
pingen, hvad er ideen i at have 1 Mbps internet naar man har ping 900
til DIX - ogsaa fordi det er vildt sjovt at have et sekunds delay paa
alt, nej vel.

Generelt burde Stofanet kigge paa det tekniske aspekt i deres
loesninger, det er simpelthen for ringe, for daarlig central router
kvalitet, for daarlig oppetid - uden nogen form for forklaring efter
nedbrudet er endt.

Alt i alt, kan stofanet kun bruges af "familien Danmark", hvor det ogsaa
virker tilstraekkeligt, og indfinder sin rette plads.
Stofanet kan ikke kaldes for ordentligt kabelnet, og slet ikke bredbaand.

Stofanet: Kabel internet

H H H _ _ _ _ _ _ _
Tre ud af ti hatte. - Læs overstående

TDC ADSL:

H H H H H H H H _ _
Otte ud af ti hatte - nok det mest stabile ADSL i Danmark i øjeblikket.

CC ADSL:

H H H H H _ _ _ _ _
Fem ud af ti hatte - af den simple grund at det koster 100 kr. pr mnd at
få ændret reverse DNS + En dårlig support

Tele2 ADSL:

H H H H _ _ _ _ _ _
Fire ud af ti hatte - de levere ikke den hastighed de lover, plus en
ekstrem lang leverings tid.

Sonofon FWA:

H H H H H H H H _ _
Otte ud af ti hatte - et utroligt stabilt og godt produkt, som endda
leveres til en rimlig pris taget de tekniske omkostninger i betragtning.

Tiscali ADSL:

H H H H H _ _ _ _ _
Fem ud af ti hatte - Deres kunde service lever ikke op til begrebet
kunde service.

TDC Webspeed Kabel internet:

H H H H H H H _ _ _
Syv ud af ti hatte - det bedste kabel internet produkt jeg endnu har set
her i landet, oppe tiden er fin, supporten er også acceptabel.

Har udeladt resten da jeg ikke selv har personlige erfaringer med dem :).

--
MvH Sprekcer - Fjern [dot] og [at] i email adressen.

Fra : Allan Joergensen

Dato : 02-11-03 08:38

Sprekcer <> wrote:

> [...]
> loesninger, det er simpelthen for ringe, for daarlig central router
> kvalitet, for daarlig oppetid - uden nogen form for forklaring efter

Hvilke routere bruger de da?

Allan Joergensen

"I'd just as soon kiss a Wookie!" - Leia