Hittekillingerne
Fra : Elwarth

Dato : 24-09-03 20:16

3 af de syv killinger har åbnet øjnene i dag, de er slet ikke til at stå
for. Generelt går det rigtig godt med dem, alle tager på hver dag, de
største passerer nok 200 gram i morgen, det er da vist meget fint med en uge
på bagen...

Moren har det også godt, og ser allerede lidt mindre pjusket ud.

Tjaeh, det var bare lige status herfra, vi skal nok også snart til at
arbejde lidt på at afsætte killingerne
de er jo klar til at flytte hjemmefra en gang midt i december.

/Morten

Fra : Niels Peter

Dato : 25-09-03 06:27

Elwarth wrote:

> [...]
> stå for. Generelt går det rigtig godt med dem, alle tager på hver
> dag, de største passerer nok 200 gram i morgen, det er da vist meget

De var nogle forsvarlige bamser

> Moren har det også godt, og ser allerede lidt mindre pjusket ud.

Jeg synes, du skal give hende p-piller nu, de kan godt gå i løbetid,
mens de stadig har et kuld, og så lider pasningen under det.
Killingerne bliver ikke generet af at Mor er på pillen.

Niels Peter

Fra : Elwarth

Dato : 25-09-03 22:17

"Niels Peter" <mail@bluewhite.dk> skrev i en meddelelse

> De var nogle forsvarlige bamser

Jo, de er store og flotte. Da vi vejede dem i går (kort efter jeg skrev til
listen) var det imidlertid som om, at deres vækst havde stået stille, i dag
har alle taget på igen.
Derfor nåede vi ikke de forventede 200 g i dag - men næsten Deres vægt
fordeler sig her til aften fra 144 til 197 g.

Det er pudsigt, at de sådan lige "springer en dag over" og så ellers kører
derudaf igen!

Det vil vi gøre så...

/Morten