MS Bluetooth
Fra : Ukendt

Dato : 24-09-03 18:43

Jeg har fået en MS Wireless IntelliMouse Explorer for Bluetooth, desværre kan jeg ikke installere den på min Windows XP Pro SP1 DK, der mangler en patch fra Microsoft. Den findes ikke på dansk, men derimod på finsk!!!!

Så vidt jeg husker så har der været en patch hos Microsoft, men jeg har ikke kunne finde den, er der nogle som ved hvor den kan downloades? Eller er det ikke muligt? Jeg har egentlig ikke tænkt mig at bruge selve musen, men kunne godt bruge Bluetooth donglen.

Jeg håber at I kan hjælpe....

Claus

Fra : Zulu

Dato : 24-09-03 19:46

skrev i en meddelelse
> [...]
det ikke > muligt? Jeg har egentlig ikke tænkt mig at bruge selve musen, men

Jeg har den omtalte update på dansk, men kan ikke lige finde den... DOH
Kan du ikke sende mig en mail så skal jeg nok finde den.
Du skal lige være opmærksom på at bluetooth dongle, der følger med ikke
understøtter ret mange af bluetooth profilerne, faktisk kun to: opkald og
HID, dvs at du fx ikke kan bruge den til at overføre filer til en bt
telefon, så hvis det var det, der var tiltænkt vil jeg anbefale dig at købe
en almingelig bt dongle.

Zulu

Fra : BorreBoy

Dato : 24-09-03 21:50

skrev i en meddelelse
> [...]
det ikke muligt? Jeg har egentlig ikke tænkt mig at bruge selve musen, men

Jeg vil gerne maile den til dig, hvis jeg får din adresse.

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : biloco

Dato : 07-02-04 15:04

http://www.kandu.dk/

Fra : biloco

Dato : 07-02-04 15:05

Jeg mangler også den omtalte patch på dansk - så send den gerne til mig
også, hvis det er muligt.

Min adresse er:

michael snabel-a stenmann.com

På forhånd tak.