Pink Floyd: Dark Side of the Moon på DVD
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 24-09-03 16:32

Ved I at Dark Side er ude på DVD`?
Jeg købte den i dag i TP Musikmarked for 200,-

Det er historien om Dark Side der bliver fortalt af Floyderne, både Roger,
Dave og de andre.
Der er små live optagelser og masser af god musik.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : David Rasmussen

Dato : 24-09-03 17:14

Michael Lund Sørensen wrote:

> Ved I at Dark Side er ude på DVD`?
> Jeg købte den i dag i TP Musikmarked for 200,-

Yep. Glæder mig til selv at få den.

> Det er historien om Dark Side der bliver fortalt af Floyderne, både Roger,
> Dave og de andre.
> Der er små live optagelser og masser af god musik.

Glæder mig :)

/David

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 25-09-03 09:21

"Michael Lund Sørensen" <laeses_ikke@gromit.dk> skrev i en meddelelse
> Ved I at Dark Side er ude på DVD`?
> Jeg købte den i dag i TP Musikmarked for 200,-

Jep, og her i efteråret kommer Live At Pompeii endelig på dvd. Glæder mig.
God musik og flotte langsomme panoreringer - ikke noget MTV-flip her.

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please do not reply by email)

Fra : Martin Helbo

Dato : 28-09-03 11:58

"Jesper Brogaard" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse
> "Michael Lund Sørensen" <laeses_ikke@gromit.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jep, og her i efteråret kommer Live At Pompeii endelig på dvd. Glæder mig.
> God musik og flotte langsomme panoreringer - ikke noget MTV-flip her.

Men vi mangler stadig PULSE!

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : David Rasmussen

Dato : 28-09-03 12:03

Martin Helbo wrote:

> Men vi mangler stadig PULSE!

Yeah, og Delicate Sound Of Thunder! I en hel masse endnu uudgivne
koncerter fra 70'erne, hvoraf jeg har en masse på cd som ROIO/bootleg.

/David

Fra : Allan Beach Jensen

Dato : 03-11-03 04:12

"Michael Lund Sørensen" skriver:

> Der er små live optagelser og masser af god musik.

Øhh. Måske dagens dårligste ? men, er skiven ikke en hel optagelse af
koncerten med hvad der dertil følger?

//Beach

Fra : David Rasmussen

Dato : 03-11-03 06:33

Allan Beach Jensen wrote:

> Øhh. Måske dagens dårligste ? men, er skiven ikke en hel optagelse af
> koncerten med hvad der dertil følger?

KoncertEN? Mener du en af de koncerter de spillede med materiale fra
pladen, INDEN de indspillede den? Eller koncerten i Earls Court i 1995
hvor de bl.a. spillede hele DSOTM? Eller?

DVD'en handler om DSOTM, dvs. interviews, live-bidder, diverse.

/David