Defekt cd-drev eller ej?
Fra : Rabbit_HGC

Dato : 24-09-03 14:50

Hej alle

Jeg forsøger at installere ms office 2000 på en windows xp home med masser
af diskplads, men installationen når kun til 72 % så kommer den med en fejl,
den kan ikke finde XXXX.cab fil. (kan ikke huske hvad filen hedder til
fornavn).

Jeg har nu forsøgt mig med 2 forskellige installations cd-rommer, men samme
sted hver gang.

Hvad kan der være galt?

Bo

Fra : Henning

Dato : 24-09-03 14:59

On Wed, 24 Sep 2003 15:49:35 +0200, "Rabbit_HGC" <sofus@post1.tele.dk>
wrote:

> [...]
>fornavn).
>
>Jeg har nu forsøgt mig med 2 forskellige installations cd-rommer, men samme

Prøv at kopiere hele indholdet af skiven til harddisken. Virker det,
fejlen skiverne intet.

Henning
hsb@(fjernes)image.dk