Dræbende sider
Fra : Christensen

Dato : 24-09-03 10:05

Jeg har endnu ikke fundet en side hvor det funker med
opload af digitalfotos til printservice fra Mac (G4 OS9.2.2)
Har prøvet med div. browsere.
Sidste førsøg var på www.fujicolor.dk.
Der kommer kun et IP-nr på en sort baggrund ??
Hvad viser siden på jeres skærm?
(www.fuji.dk fryser hele maskineriet)

Hilsen kell

Fra : Martin Petersen

Dato : 24-09-03 10:48

Christensen <kc@mail.stooofanet.dk> wrote:

> www.fuji.dk fryser hele maskineriet

Ikke her. (10.2.8. Safari.)

Fra : Henrik Münster

Dato : 24-09-03 21:37

Christensen <kc@mail.stooofanet.dk> wrote:

> Jeg har endnu ikke fundet en side hvor det funker med
> opload af digitalfotos til printservice fra Mac (G4 OS9.2.2)
> Har prøvet med div. browsere.

Jeg har da gjort det fra OS X, men min hukommelse er ikke så god. Jeg
tror, det var <http://www.digitalfotoservice.dk/>. Desværre ser det ud
til, at deres server er nede nu, men det er Lyngby Billedservice på
Jernbanepladsen.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 25-09-03 07:54

> [...]

> Har prøvet med div. browsere.
> Sidste førsøg var på www.fujicolor.dk.
> Der kommer kun et IP-nr på en sort baggrund ??

Jeg har ikke lige prøvet den nævnte side, men vil blot nævne japan foto
som er dem jeg bruger. Det fungere ganske fint på mac.

--
Mvh Nicolai Brandt
http://www.robra.dk

Fra : Christensen

Dato : 25-09-03 16:35

Nicolai Brandt <spam@robra.dk> wrote:

> Jeg har ikke lige prøvet den nævnte side, men vil blot nævne japan foto
> som er dem jeg bruger. Det fungere ganske fint på mac.

Tak til alle! Mit ønske er at få lavet nogle print i stor størrelse.
Jeg har en brochure fra Fuji som henviser til www.fujicolor.dk,
men som nævnt kommer kun deres IP-nr frem !?
Jeg var i byen og tjække på en ægte PC, samme resultat.
Mærkeligt, men jeg behøver åbenbart ikke at skifte min Mac.

OT - Til de fotointereserede:
De leverer print i 30x45 49,- / 40x60 119,- / 50x75 149,-
Det kræver lidt pixels...

Hilsen Kell