[Outlook 2000] Hvordan undgår jeg HTML?
Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 09-04-01 21:02

Vi har lige opgraderet vores Exchange 4.0 til 5.5, og nu er min
Outlook 2000 lige pludesligt begyndet at svare i HTML hvis det
oprindelige brev er i HTML.

Jeg ved godt at jeg kan trykke på Formater -> Almindelig tekst, men er
der en måde hvorpå jeg altid kan få Outlook 2000 til at svare i
almindelig tekst frem for HTML?

Lars
--
Lars Wagner Hansen, Jagtvej 11, 4180 Sorø
l-hansen@post4.tele.dk http://home4.inte.tele.dk/l-hansen

Fra : Madsen

Dato : 10-04-01 00:01

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@post4.tele.dk> skrev:

> Jeg ved godt at jeg kan trykke på Formater -> Almindelig tekst, men er
> der en måde hvorpå jeg altid kan få Outlook 2000 til at svare i
> almindelig tekst frem for HTML?

Ja det kunne jeg også godt tænke mig at vide!
Outlook Express har muligheden, men Outlook har tilsyneladende
ikke. Det undrer mig en hel del.

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)