Aalborg Metal Festival 2003
Fra : Metal Coven.dk

Dato : 24-09-03 09:10

Også i år arrangeres der metalfestival på Studenterhuset i Aalborg. Det sker
Lørdag d. 01/11 2003 og programmet er endnu mere imponerende end sidste år:

Destruction
Napalm Death
Mnemic
Hatesphere
Evergrey
Invotator
Ferocity
Mevadio
Abgott

Dagen starter med en messe i cafeen ved siden af koncertsalen, hvor der dagen
igemmen er mulighed for at møde personer i musikbranchen, købe nye og ældre
skiver fra bl.a Diehard, Superion og Mighty Music. Musikinstrumenter er der
også og de bliver præsenteret af Mega Music i Aarhus.

Prisen på billetterne er også lav i forhold til programmet - 200 i døren, 180
i forsalg og 160 hvis man er medlem af den arrangerende forening Nordic Rock
Booking.

Men sørg for at få billet i forvejen - sidste år blev der udsolgt et godt
stykke tid i forvejen og med det nye og endnu bedre program, er det kun et
spørgsmål om tid inden de sidste billetter bliver solgt. Sidste år gik mange
forgæves og det er eddermame surt.

Der er mere information om festivalen på www.nordicrockbooking.dk som er
festivalens officielle arrangør.

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : -V-

Dato : 24-09-03 09:50

Metal Coven.dk wrote:
> Også i år arrangeres der metalfestival på Studenterhuset i Aalborg.
> Det sker Lørdag d. 01/11 2003 og programmet er endnu mere imponerende
> end sidste år:

Det lyder rigtigt blær't.

Laver I ikke snart en slags rullende metalfest, hvor I kommer ud i alle
afkroge af landet, herunder Nørrebro....?

-V-

Fra : Kong Kent

Dato : 24-09-03 21:13

> Det lyder rigtigt blær't.

Det bliver det fan'me da også, når man skal se både Destruction, Mnemic,
Invocator og NAPALM DEATH på én og samme dag. Fårk hvor jeg glæder mig.

> Laver I ikke snart en slags rullende metalfest, hvor I kommer ud i alle
> afkroge af landet, herunder Nørrebro....?

Du kunne jo passende tage toget til nordjylland. Du ved jo, at der er en
sovesofa klar til dig i 9800 Hjørring, og Kit og jeg har skam sikret os
adgang til metal-festivalen i Ålborg. Vi er på pletten hele dagen lang!

....men først varmer vi lige op på tirsdag, når vi ruller til Hamburg for at
se Dimmu Borgir og Hypocrisy. Billetterne er ankommet, så nu skal der bare
fyres op under Toyota raceren, og så er der dømt black metal for alle
pengene i næste uge!!!

Kent Kirkegaard Jensen
www.f1journal.com