Skifte CD/DVD-drev i 400MHz TiBook
Fra : Jonas Voss

Dato : 24-09-03 08:51

Jeg har en kunde der gerne vil ha' sit Combo-drev skiftet ud i sin
400MHz TiBook

Jeg har ikke i sinde at gøre det selv, men kunne godt tænke mig at
høre fra folk der har fået det gjort professionelt. Hvor meget det
koster det, kan man kun få det gjort hos Apple osv.

Here was something that Ford felt he could speak about with
authority. "Life," he said, "is like a grapefruit."

Fra : Peter Kiil

Dato : 24-09-03 22:37

Jonas Voss - voss@null.dk on 24/09/03 9:50 wrote:

> [...]
> høre fra folk der har fået det gjort professionelt. Hvor meget det
> koster det, kan man kun få det gjort hos Apple osv.

Det er faktisk ret let at skifte, men drevet i sig selv er ret bekosteligt.
Alle forhandlere med et værksted burde kunne klare det mens du venter, hvis
bare du giver dem muligheden for at have drevet klar til dig.

--
/peter

Fra : Jonas Voss

Dato : 25-09-03 17:18

Peter Kiil wrote:

> Det er faktisk ret let at skifte, men drevet i sig selv er ret bekosteligt.
> Alle forhandlere med et værksted burde kunne klare det mens du venter, hvis
> bare du giver dem muligheden for at have drevet klar til dig.

Tak for info, jeg tror jeg lader en forhandler klare det for mig. Så
får man også garanti på det.

"Ford, you're turning into a penguin. Stop it!"