Q : Hjælp/Assistance behøves - Genstarter ~
Fra : t-t-one

Dato : 23-09-03 21:51

Hejsa Newsgroup

Har langt om længe fået en ny computer, og intet nyt uden nogle enkelte
problemer !!!

Mit problem er at min computer genstarter af sig selv under spil.

Det er ikke altid de samme steder og ikke altid de samme spil.

Har tænkt på om den bliver for varm, men processoren har en helt OK
temperatur !!!

Er der nogen der kan hjælpe lidt !!!

Mit system er af denne kaliber :
P4 2.66 Ghz Intel
ECS bundkort
Asus Ti4200 128 MB Grafikkort !!!

Behøves mere ????

M.v.h
t-t-one

På forhånd tak for hjælpen !!!!

Fra : [7000] Bo

Dato : 23-09-03 22:04

> Har tænkt på om den bliver for varm, men processoren har en helt OK
> temperatur !!!
>
> Er der nogen der kan hjælpe lidt !!!

Det kunne godt lyde som et varmeproblem i din pc, men det er ikke sikkert at
det er cpu'en. Det kan f.eks være dine harddiske der bliver for varme. Bedre
luftgennemstrømning (dvs flere blæsere ofte) skulle hjælpe problemet. Og så
kan du jo samtidig få lidt styr på dine kabler...

Det er mit forslag.

Mvh Bo

Fra : t-t-one

Dato : 23-09-03 22:08

Okay, tak for budet :)

M.v.h
t-t-one

Fra : poul jantzen

Dato : 23-09-03 22:57

Evt. af med møllen på din køler og igang med tandbørsten

Kan også ske at du er nødt til at skille psuen.

mvh

Poul

Fra : t-t-one

Dato : 24-09-03 05:40

Hmmmmmmmmm, håber da ikke, den er jo sprit ny !!! 2 uger gammel !!!

t-t-one

Fra : JL

Dato : 23-09-03 22:54

"t-t-one" <tocone3@hotmail.com> wrote in message
> Hejsa Newsgroup
>
> Har langt om længe fået en ny computer, og intet nyt uden nogle enkelte
> problemer !!!
>
> Mit problem er at min computer genstarter af sig selv under spil.

Hvilket styresystem?
Hvis du anvender XP er det vigtigt at du har de sidste nye drivere til din
hardware (især grafikkort og lydkort), og efter min mening også samtlige
updates der overhovedet kan findes til Windows.
Bare et forslag, men det kan jo være tusind ting...
- JL

Fra : t-t-one

Dato : 24-09-03 05:41

Anvender XP med alle nye driver og updateringer !!!

t-t-one

P.s : Og du har ret, det kan jo være mange ting !!!

Fra : Ukendt

Dato : 24-09-03 16:26

t-t-one wrote:

> Har langt om længe fået en ny computer, og intet nyt uden nogle enkelte
> problemer !!!
> Mit problem er at min computer genstarter af sig selv under spil.

Tilfældige genstarter skyldes ofte en dårlig eller underdimensioneret
strømforsyning(PSU).

Små fejl i RAM'en kan også gøre det.