Skan Rejser
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 23-09-03 19:32

I Søndagsavisen er en annonce fra Skan Rejser på ture til Berlin.

Jeg søgte om den på nettet og fandt - intet.

Er der nogen der kender dette firma?

Jesper

Fra : John

Dato : 23-09-03 20:13

"Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> I Søndagsavisen er en annonce fra Skan Rejser på ture til Berlin.
>
> Jeg søgte om den på nettet og fandt - intet.

http://www.krak.dk/scripts/FIRMAPROFIL/firmaprofil.asp?VIRK=&avanceretlevera
ndsoeg=&KNR=6111285&kk=1341223019&pub_id=KVWW

http://www.cvr.dk/soeg_i_cvr/cvrsoegdetail.asp?cvrnr=27243185&juridisk=S%D8G

Mvh

John

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 24-09-03 18:24

"John" <ingen@ingen.dk> wrote in message

http://www.krak.dk/scripts/FIRMAPROFIL/firmaprofil.asp?VIRK=&avanceretlevera
> ndsoeg=&KNR=6111285&kk=1341223019&pub_id=KVWW

> [...]
Det virker ikke særligt betryggende at benytte et bureau som ingen kender,
eller??

Jesper

Fra : René Ipsen

Dato : 25-09-03 07:50

> [...]
> I Søndagsavisen er en annonce fra Skan Rejser på ture til Berlin.
>
> Jeg søgte om den på nettet og fandt - intet.

Det er faktisk en eller flere af bagmændende fra det krakkede Sunny Tours.
Deres katalog er næsten identisk med Sunny's, rejsemål er de samme, priserne
næsten uforandret osv osv

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 26-09-03 05:38

"René Ipsen" <reneipsen@msn.com> wrote in message

> Det er faktisk en eller flere af bagmændende fra det krakkede Sunny Tours.
> Deres katalog er næsten identisk med Sunny's, rejsemål er de samme,
priserne
> næsten uforandret osv osv

Det var sådan noget jeg frygtede. Tak.

Jesper

Fra : Pedersen

Dato : 30-09-03 17:39

Ja priserne er meget billige... ja faktisk så billige at det ikke kan give
meget overskud :) Men de er jo medlem af rejsegarentifonden så hvis de
krakker får du dine penge igen... så man må blot håbe at man når at komme
afsted inden.

Mvh Tim

Fra : Torsiv

Dato : 31-10-03 22:24

"Jesper Nielsen" skrev d. 26-09-03 05:38 dette indlæg :

> "René Ipsen" <reneipsen@msn.com> wrote in message

> [...]
Hvordan ved du det er een af bagmændene bag Sunny Tours ? Jeg er
"bagmanden" bag Skan Rejser A/S men har aldrig haft noget med Sunny
Tours at gøre. Jeg har været ejer af EuroPas som blev solgt til Sunny
Tours. Desværre blev over 3 mill. kroner ikke afregnet, hvilket er det
beløb jeg mistede da Sunny/EuroPas gik konkurs. Så ring til mig næste
gang hvis der er noget du ikke er sikker på - måske kan jeg give dig
"sandheden" istedet for en historie du selv finder på.
Hilsen Torben

http://www.kandu.dk/

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 31-10-03 23:42

Øh

Jeg ved intet om Skan Rejser og har aldrig påstået noget om Skan Rejser.

Derimod har jeg spurgt denne gruppe om de kendte til Skan Rejser, fik svaret
som du læser i denne tråd, og takkede herefter.

Mvh

Jesper