deltage i nydhedgrupper "ude i byen" ?
Fra : Hallo derude

Dato : 23-09-03 12:50

Hej
Jeg skal for en tid forlade min arbejdsplads og inernetadgang men vil gerne
deltage og følge med i diverse nyhedsgrupper - bl.a. dk.erhverv

Jeg har fået et tip om at bruge google
http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&group=dk.erhverv
men fornemmer at den ikke er lige så hurtig til at "opdatere" som det sker
via firmaets tdc forbindelse / outlook express.
Er der andre forslag ?
mvh
Henrik
hallo_derude@hotmail.com

Fra : Thomas Madsen

Dato : 23-09-03 13:55

Hallo derude skrev:

> Er der andre forslag ?

Mange udbydere har mulighed for adgang til usenettet via udbyderens
hjemmeside. <http://nyhedsgrupper.tdconline.dk/> f.eks.

Krydspostet til: dk.edb.internet.software.mail+news og
dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express.
FUT til: dk.edb.internet.software.mail+news.
FUT?, se: <http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#fut>.

Madsen.

Fra : Hallo derude

Dato : 29-09-03 16:22

"Thomas Madsen" skrev i en meddelelse

> Mange udbydere har mulighed for adgang til usenettet via udbyderens
> hjemmeside. <http://nyhedsgrupper.tdconline.dk/> f.eks.

når man skal svare på et indlæg via TDC, får man hele tiden fejlmelding - er
der andre forslag ?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-09-03 17:46

"Hallo derude" <hallo_derude@hotmail.comXX> skrev :

>når man skal svare på et indlæg via TDC, får man hele tiden fejlmelding - er
>der andre forslag ?

Har du oprettet dig som bruger?
--
Knud