Hittekatte søger kærlige "slaver"
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 23-09-03 09:39

Den dejlige hittekat Coco og hendes datter Callie
søger stadig nyt hjem.

Coco er en kærlig kælen lille pige, ca. 2 år gammel,
hun er neutraliseret, øremærket og vaccineret. Hun har
levet et årstid som hjemløs, og fik husly her med sine
4 killinger, da jeg allerede har 6 katte er det umuligt
for mig at beholde hende selv. Coco har boet på et værelse med sine
killinger, i 15 uger, nu er 3 af killingerne flyttet hjemmefra.

Da det bestemt ikke er optimalt at Coco og Callie skal begrænses til
værelset, håber jeg at få dem omplaceret. I de 15 uger de har boet her, har
Coco ikke vist nogle tegn på at hun kunne være en "problemkat" hun er sød,
kælen og renlig. Der har ikke været problemer ved at hun kun har været
indekat, så hun vil sagtens kunne fortsætte med det, lige som hun også vil
kunne være inde/udekat under de rigtige betingelser.

Jeg har "testet" Coco's syn på andre katte, ved at
tage et par af mine egne i transportkasse, med op
til hende, det tog hun rigtig flot, nysgerrigt, ingen
hvæsen eller agression.

Billeder kan ses her;

Marianne Hellemose
www.hellemose.dk
***Ailurophil***

Fra : Eva Schmidt

Dato : 23-09-03 11:27

"Marianne Hellemose" <hellemose.som1@mail.dk> skrev i en meddelelse news:3f70067d$0$32520$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Den dejlige hittekat Coco og hendes datter Callie
> søger stadig nyt hjem.

Øv, det blev altså ikke til noget med familien fra Jylland?

Håber der snart viser sig det helt rigtige hjem til Coco og Callie - de ser dejlige ud og lyder også til at være det efter din beskrivelse!

mvh Eva