Erfaringer med webhotel?
Fra : Tom Eriksen

Dato : 22-09-03 21:51

Tilgi om denne meldingen klinger dårligt på dansk, undertegnede er
norsk, men jeg skal gjøre mit beste for at den bliver forståelig i dette
forum.

Sagen er den, at det danske webhotelet www.b-one.net har kommet med et
meget godt tilbud, som jeg vurderer stærkt: 125 MB for NOK 10/måned.
Ingen norske webhotell kan tilby noget i nærheden av dette, og jeg
tvivler på, om man kan finde stort rimeligere serverplads end dette
nogle andre stede heller. Min generelle erfaring forteller meg dog, at
dersom et tilbud lyder for godt til at være sandt, så er det desværre
ofte netop slik. Derfor ønsker jeg å høre om noen har egne erfaringer
med denne tjenestetilbyderen.

Nettstedet jeg har tænkt at lægge ut, tilhører en skakklub, og har lav
trafik, men har i løbet av de snart fire årene den har vært i drift,
begynt at vokse seg ut av de 30 MB som den nuværende (gratis) webhost'en
stiller til rådighet. Der foreligger således ikke nogen
forretningsmæssig risiko ved at vælge denne leverandøren. Likefullt
ønsker vi at blive spart for den ærgrelse en useriøs tilbyder kan påføre
oss.

Jeg håber det er nogen der har erfaring med denne tilbyder, og som
ønsker at dele dem med meg.

Tom Eriksen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-09-03 23:23

Tom Eriksen <tomge@online.no> skrev :

>Jeg håber det er nogen der har erfaring med denne tilbyder, og som
>ønsker at dele dem med meg.

news:dk.edb.internet.udbydere.webhotel er den rigtige gruppe til
dine spørgsmål og du kan sikkert allerede finde svar på dine
spørgsmål, ellers stil dem der.
--
Knud