Hjælp til melodi :-)
Fra : Kj.L

Dato : 22-09-03 13:16

Hej alle
Der er en reklame hvor de spiller en melodi /synger
noget af teksten er som lyder: "uuuh uuuh uuuh i'am flying"
og musikken har en gennemgående ukulea sound..eller hvad de der små guitar
hedder , er der en venlig sjæl der kan hjælpe med hvem det er der spiller og
hvad sangen hedder.

mvh
kjeld Larsen

Fra : Thomas Gylstorff

Dato : 22-09-03 13:28

Danske "Nice little penguins" med nummeret "Flying".

Fra : Kj.L

Dato : 22-09-03 14:07

Mange tak for hjælpen

mvh
kj.Larsen

Fra : Mads Breddam

Dato : 22-09-03 13:50

> [...]
> hedder , er der en venlig sjæl der kan hjælpe med hvem det er der spiller

Nice Little Penguins - Flying. Albummet hedder - vistnok - det samme. Det er
en ukulele de bl.a. bruger.

--
Mvh.:
Mads Breddam

"Jeg bryder mig ikke om fanatisme, - kun når man er forelsket." Kim Larsen,
musiker.

Fra : Søren Nielsen

Dato : 22-09-03 13:55

Kj.L wrote:
> [...]
> og musikken har en gennemgående ukulea sound..eller hvad de der små
> guitar hedder , er der en venlig sjæl der kan hjælpe med hvem det er

Hej.
Jeg mener det er Nice Little Pinguins - Flying.

Søren

Fra : Dennis Lange

Dato : 22-09-03 13:58

Kj.L wrote:
> [...]
> og musikken har en gennemgående ukulea sound..eller hvad de der små
> guitar hedder , er der en venlig sjæl der kan hjælpe med hvem det er

Det er Nice Little Penguins, og sangen hedder vist Flying
--
Mvh. Dennis Lange

Fra : Nic

Dato : 22-09-03 14:59

> Det er Nice Little Penguins, og sangen hedder vist Flying

4 Indlæg - så tror jeg vi alle har fattet det

Fra : Dennis Lange

Dato : 22-09-03 15:36

Nic wrote:
> 4 Indlæg - så tror jeg vi alle har fattet det

Som en lille oplysning kan jeg fortælle at jeg skrev og sendte indlægget ca.
14.20. Men OE har altså ikke fået hul igennem før...

--
Mvh. Dennis Lange

Fra : SJ

Dato : 22-09-03 19:47

"Dennis Lange" <dblng2@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Som en lille oplysning kan jeg fortælle at jeg skrev og sendte indlægget
ca.
> 14.20. Men OE har altså ikke fået hul igennem før...

Yeah right!

Fra : Lars Stokholm

Dato : 22-09-03 20:09

In dk.kultur.musik, SJ wrote:

>Yeah right!

Busted! Begge to... :)

SJ, din emailadresse afslører dig. Man kender vel sin musik.

--
Lars Stokholm

With a mind that renders everything sensitive,
what chance do I have here? - Kate Bush (Not This Time)

Fra : -V-

Dato : 22-09-03 20:22

Lars Stokholm wrote:
> SJ, din emailadresse afslører dig. Man kender vel sin musik.

Sig lige frem, tror du det samme som jeg?

Jeg prøvede at formulere det i en post (i filmgruppen?) for nogle dage
siden, men han bed ikke på.

Alene de mange intetsigende posts afslører ham/hende.

-V-

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 22-09-03 20:47

-V- <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f6f4bf4$0$24681$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Sig lige frem, tror du det samme som jeg?
>
> Jeg prøvede at formulere det i en post (i filmgruppen?) for nogle dage
> siden, men han bed ikke på.
>
> Alene de mange intetsigende posts afslører ham/hende.

Jeg tænker i hvert fald det samme som jer. Ikke mindst efter brugen af Plonk
i en anden tråd her i gruppen.

Så irriterende som han kan være, så kam man da more sig over den indre
detektiv, vedkommende sætter i gang.

MvH Mikkel

Fra : SJ

Dato : 22-09-03 22:01

"Mikkel Knudsen" <MS_Knudsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jeg tænker i hvert fald det samme som jer. Ikke mindst efter brugen af
Plonk
> i en anden tråd her i gruppen.

Det var nu ikke alvorligt ment. Jeg huskede da at sætte en smiley bagpå.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 22-09-03 20:56

In dk.kultur.musik, -V- wrote:

>Sig lige frem, tror du det samme som jeg?

Ja. :)

Fra : Robert Eriksen

Dato : 22-09-03 21:41

-V- wrote:

> Sig lige frem, tror du det samme som jeg?

SJ er da AJC/michael castensen/osv. Det virker da ikke specielt tricky
at gennemskue.

Jeg skulle da blive meget overrasket hvis andet var tilfældet.

Fra : -V-

Dato : 22-09-03 22:02

Robert Eriksen wrote:
> SJ er da AJC/michael castensen/osv. Det virker da ikke specielt tricky
> at gennemskue.

Præcis min pointe.

> Jeg skulle da blive meget overrasket hvis andet var tilfældet.

Overrasket er ikke ordet. Mere...skuffet.

-V-

Fra : SJ

Dato : 22-09-03 22:03

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> Alene de mange intetsigende posts afslører ham/hende.

Intetsigende?

Fra : -V-

Dato : 22-09-03 22:11

SJ wrote:
> "-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> Intetsigende?

I rest my case.

-V-

Fra : SJ

Dato : 22-09-03 22:02

"Lars Stokholm" <monospam@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Busted! Begge to... :)
>
> SJ, din emailadresse afslører dig. Man kender vel sin musik.

Behøver jeg at skrive, at du har en fremragende musiksmag?

Fra : Lars Stokholm

Dato : 23-09-03 05:44

In dk.kultur.musik, SJ wrote:

>Behøver jeg at skrive, at du har en fremragende musiksmag?

Det behøver ingen. :)

Fra : Peter G

Dato : 26-09-03 23:23

SJ skrev:

> Behøver jeg at skrive, at du har en fremragende musiksmag?

"Rebelheart"? "FreeandUnitedIreland"?

Åh nej! Nu har jeg fået et forfærdeligt billede på nethinden. Andrea Corr
som en anden Marianne-af-den-Franske-Revolution, stående med et halvt
blottet bryst og viftende med et flag samt en fløjte.
Få det til at gå væk! Be' om.

A propos frihedskamp. Er Sean Connery ikke ...
åh nej. Få DET billede til at gå væk.

*Find a happy place, happy place*

Britney Spears. Jeps, der er den. Britney Spears som ....
åh nej. Ikke tante "I Need You" Samantha med rynker og hårnet syngende
"Hit Me Baby (One More Time)".

Fedt, nu får jeg mareridt i nat.

--
M.v.h. Peter. Email adresse er gyldig.
Gruppen har en OSS (Ofte Spurgte Spørgsmål).

Fra : Lars Stokholm

Dato : 26-09-03 23:33

In dk.kultur.musik, Peter G wrote:

> "Rebelheart"?

Ja.

> "FreeandUnitedIreland"?

Nej.

> Åh nej!

Åh jo!

> Nu har jeg fået et forfærdeligt billede på nethinden.

Nu igen?

Fra : SJ

Dato : 27-09-03 00:19

"Peter G" <PeterG@despammed.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> som en anden Marianne-af-den-Franske-Revolution, stående med et halvt
> blottet bryst og viftende med et flag samt en fløjte.

En Andrea Corr med et halvt blottet bryst er vel ikke så slemt?

> A propos frihedskamp. Er Sean Connery ikke ...

...fra Skotland, jo.

> åh nej. Få DET billede til at gå væk.

Hvorfor, du bliver måske ikke tændt af et flot behåret mandebryst?
Der er ellers meget, der kunne tyde på det.

> *Find a happy place, happy place*
>
> Britney Spears. Jeps, der er den. Britney Spears som ....

Britney Spears kan kun bruges til een ting IMHO!

> åh nej. Ikke tante "I Need You" Samantha med rynker og hårnet syngende
> "Hit Me Baby (One More Time)".

Hvem fanden er Samantha?

> Fedt, nu får jeg mareridt i nat.

Undskyld, det var ikke min mening.

Dog vil jeg ikke tage ansvaret for dine Britney Spears/Samantha fantasier!

Fra : Peter G

Dato : 27-09-03 10:03

SJ skrev:

> En Andrea Corr med et halvt blottet bryst er vel ikke så slemt?

Alle kvinder der har været i nærheden af Bill Clinton (Se Unplugged) er
suspekte i min bog. Meget suspekte.

> ..fra Skotland, jo.

Og aktivt involveret i en frihedskamp SVJH.

> Hvorfor, du bliver måske ikke tændt af et flot behåret mandebryst?
> Der er ellers meget, der kunne tyde på det.

*Gys* Du får regningen fra mine psykiatere.
Sludder, MANGE regningER! Det her er yderst traumatisk.

> Britney Spears kan kun bruges til een ting IMHO!

Som nøgen benstøtte for en kaffebordsplade lavet i glas?

> Hvem fanden er Samantha?

Uncle Sam ( http://www.screamingeagle.org/images/uncle-sam.jpg ) med en
kønskifteoperation og bedstemorhår.

Fra : SJ

Dato : 27-09-03 15:18

> Alle kvinder der har været i nærheden af Bill Clinton (Se Unplugged) er
> suspekte i min bog. Meget suspekte.

Jeg stoler på min pige!

> Og aktivt involveret i en frihedskamp SVJH.

Det skal nok passe. Dog skal det siges, at The Corrs *ikke* er aktivt
involveret i den irske frihedskamp!
Men generelt så synes jeg, at England skulle tage at fjerne sig både fra
Skotland og Irland. Danmark burde lægge pres på englænderne!

> *Gys* Du får regningen fra mine psykiatere.
> Sludder, MANGE regningER! Det her er yderst traumatisk.

> Som nøgen benstøtte for en kaffebordsplade lavet i glas?

Jeg havde nu tænkt mig noget lidt andet og mere aktivt.