Andet multimedie
bentjuul 3670
produktion af streamers ??
Fra : Soren jensen

Dato : 21-01-01 14:21

Hej

jeg står og skal bruge en der kan lave x antal streamers til
bilbagruder..str ca 25*12

Kender i et godt og meget gerne billigt sted at få lavet disse streamers.

Ps sagen haster lidt, skal gå i luften 4/3 2001
Søren.

Fra : Jesper Kollerup Jens~

Dato : 21-01-01 16:55

"Soren jensen" <sjales@telefona.dk> wrote in message
> [...]
streamers.

> Ps sagen haster lidt, skal gå i luften 4/3 2001

Tronsgård Skilte
Jyllandsgade 11
9700 Brønderslev
Tlf.: 9880 0101

Hurtig levering, og de laver alt indenfor folie og almindeligt tryk.

--
Med venlig hilsen:
Jesper Kollerup Jensen

Fra : Frans Jensen

Dato : 21-01-01 17:47

http://www.skrannie.dk

--
linuxsiden er opdateret
http://home10.inet.tele.dk/f_jensen/linux.htm

Fra : Thomas

Dato : 25-01-01 21:52

Har selv brugt Schrøder Grafisk i Risskov ved Århus flere gange til
produktion af selvklæbende etiketter/streamers... De er billige, hurtig
levering og Deres
kvalitet er bare ok

Schrøder Grafisk Aps
Sindalsvej 44