WebCam
Fra : Erik Aalund

Dato : 22-09-03 10:48

Hej,

Jeg er forholdsvis selvlært og mellem(NY)begynder udi arbejdet med
hjemmesider.
Jeg sidder dog og arbejder med et websted for en hundekennel som snakker om
at det kunne være interessant at man via siden dagligt kan se "live"
billeder af hvalpe m.m.

Problemet er blot at jeg slet ikke aner noget om hvordan dette kan lade sig
gøre!

Er der nogle der evt. kan hjælpe med at forklare hvordan det teknisk
fungerer?

Vh
Erik Aalund
Esbjerg

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 22-09-03 16:23

Hvis du køber et Webcam følger der som oftest noget software med til
dette.

Fra : Erik Aalund

Dato : 23-09-03 06:22

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> wrote in message

> Hvis du køber et Webcam følger der som oftest noget software med til
> dette.

Ja - men skal kameraet opkobles til computeren og hvordan med
opdateringen via frontpage?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 23-09-03 21:27

Selvfølgelig. Frontpage tager sig ikke af opdateringen. Det vil styres
af softwaren.