Lille surfer
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 22-09-03 00:33

En kammerat spørg mig hvilken udbyder der er bedst og billig og han surfer
lidt med hans 56k modem og henter post.
Hans forbrug er med andre ord lille, men måske en halv til en hel time om
dagen.

Han har pt Tiscali, men de har nu sendt ham til incasso selvom de på intet
tidspunkt har opkrævet andet end den almindelige regning, som han betaler.
Men skidt med den sag, han skal bare have en fornuftig, stabil, god og
billig udbyder.

Hvad mener i er bedst ? (og nej ikke noget ADSL til ham)

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Morten

Dato : 22-09-03 01:01

On Mon, 22 Sep 2003 01:32:51 +0200, "Michael Lund Sørensen"
<laeses_ikke@gromit.dk> wrote:

>Hans forbrug er med andre ord lille, men måske en halv til en hel time om
>dagen.

Bredbånd/kabelnet/adsl mv. kan ikke betale sig hvis forbruget er under
en time om dagen lige gyldigt hvilken udbyder han tilmelder sig hos.

Just my $0,02 worth

Hilsen
Morten
-----------------------
Man skal lære så længe man har lever!!

Fra : Erik Nielsen

Dato : 22-09-03 09:00

<laeses_ikke@gromit.dk> wrote:

> [...]
>lidt med hans 56k modem og henter post.
>Hans forbrug er med andre ord lille, men måske en halv til en hel time om

Hvis forbruget er jævnt det samme pr. dag, så er Cybercity et godt
tilbud med fast pris (f. eks. 105 kr. pr. måned for 1 time pr. døgn).
Opkald ud over det fri daglige forbrug koster 11 øre pr. minut plus 25
øre pr. døgn, hvis perioden til fastpris overskrides i det døgn.
http://www.cybercity.dk/privat/produkter/fastpris_abonnement/

Hvis opkaldene er mere spredt og med flere timer i nogle døgn, er TDC
NetTid godt, fordi det er fast pris for et antal timer pr. måned, og i
alt 2 måneders ubenyttet opkoblingstid kan overføres til efterfølgende
måned.
Prisen er 79 kr. for 10 timer, 139 kr. for 20 timer, 179 kr. for 30
timer.
Opkald ud over fast pris er til mellem 5 og 24 øre pr. minut plus 25
øre opkaldsafgift pr. opkald.
http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_int_modem_tid
http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_int_modem_priser

Tiscali ophører i næste måned med Surfer-produkterne.

--
Erik Nielsen
Rønne

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 22-09-03 12:48

Michael Lund Sørensen skrev:

>En kammerat spørg mig hvilken udbyder der er bedst og billig og han surfer
>lidt med hans 56k modem og henter post.

Hvis han har adgang til Stofa og allerede er tv-kunde, så er
deres flexrate den billigste mulighed: 50MB for 50 kr. om måneden
stigende til højst 300 kr. for op til 5 GB (stadig månedsbasis).

Hvis han vil fortsætte med at bruge telefonmodem, er det rent
teknisk ligegyldigt hvem han bruger. Men Tiscali (som I selv har
opdaget) og Telia må frarådes på grund af rod i regnskaberne, og
Get2net (Tele2) er ved at være på vej i samme retning.

--
Bertel

Fra : Allan Joergensen

Dato : 22-09-03 13:14

Bertel Lund Hansen <nospamius@lundhansen.dk> wrote:

> opdaget) og Telia må frarådes på grund af rod i regnskaberne, og

Er det stadig et faktum?

--
Allan Joergensen

"This is a job for--AACK! WAAUGHHH!!--someone else."--Calvin

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 22-09-03 13:58

Allan Joergensen skrev:

>Er det stadig et faktum?

Du har nok ret i at jeg burde revidere mit udsagn om Telia. Det
er et stykke tid siden (en måned?) jeg har set klager over deres
regninger.

PS. Stofa og Stofanet er en del af Teliakoncernen, men de har
ikke haft noget rod i den tid jeg har haft med dem at gøre.

--
Bertel

Fra : Allan Joergensen

Dato : 22-09-03 15:45

> Du har nok ret i at jeg burde revidere mit udsagn om Telia. Det
> er et stykke tid siden (en måned?) jeg har set klager over deres
> regninger.

Jeg spørger fordi jeg ikke selv har kendskab til folk der har fået
forkerte regninger inden for de sidste 3-4 måneder, og de kan også godt
finde ud af at sende mig regninger (desværre :))

--
Allan Joergensen

"Am I being accused of something here?" Paris

Fra : AF

Dato : 22-09-03 17:01

Allan Joergensen allan@nowhere.dk skrev dette:

og de kan også
> godt finde ud af at sende mig regninger (desværre :))

Mig har de aldrig sendt en regning til

Men jeg har jo også en anden udbyder!

http://sdanet.dk/ + http://skabelsen.info/
*** *Alle med debatforum* ***

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 22-09-03 16:21

Bertel Lund Hansen skrev :

> Hvis han har adgang til Stofa og allerede er tv-kunde, så er
> deres flexrate den billigste mulighed: 50MB for 50 kr. om måneden
> stigende til højst 300 kr. for op til 5 GB (stadig månedsbasis).

Han har ikke Stofa eller Hybridnet muligheder.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Peter Larsen

Dato : 22-09-03 18:21

Michael Lund Sørensen wrote:

> Hvad mener i er bedst ? (og nej ikke noget ADSL til ham)

prøver nu alligevel..

http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_int_bred_pris

enten den mindste eller den med forbrugsafregning.

Personligt ville jeg bare tage den mindste.. (og anbefale)..

især med hensyn til virus/orme osv.

--
regards, Peter Larsen

Fra : Michael Lund Sørense~