GVD net
Fra : KaiserSoze

Dato : 21-09-03 21:06

Er der nogen der har kendskab til hastigheden på GDV? ( www.gvd.dk )

--
....Kaiser

This message has been swept for viruses and found clean.

Fra : Madsen

Dato : 21-09-03 23:44

On Sun, 21 Sep 2003 22:05:53 +0200, "KaiserSoze"
<kaisersoze_dk@hotmail.com> wrote:

>Er der nogen der har kendskab til hastigheden på GDV? ( www.gvd.dk )

Hej

Jeg har haft GVDnet siden starten ( tidligere Stofanet )
og kan så absolut ikke klage over hastigheden,
ihvertfald ikke her i Skalborg hvor jeg bor.
Uden hjælpemidler ligger hastigheden på de 1 Mbit
som der annonceres med, men bruger jeg et program
som Download Accelerator som kan hente en enkelt
fil splittet op på 10 linier på en gang, så kan hastigheden
komme langt højere op. Min foreløbige rekord ligger lige
omkring 7,5 Mbit, ( 750 KB/sek+ )

Det store minus ved GVDnet er så at man kun må hente
6 GB pr måned. Med den fart er de jo hurtigt brugt.

mvh Madsen

Fra : KaiserSoze

Dato : 22-09-03 16:56

Hvad sker der så når de 6 gb. er opbrugt??

--
....Kaiser

Fra : Madsen

Dato : 22-09-03 23:45

On Mon, 22 Sep 2003 17:55:57 +0200, "KaiserSoze"
<kaisersoze_dk@hotmail.com> wrote:

>Hvad sker der så når de 6 gb. er opbrugt??

Ingenting. ( for det meste )

Jeg har sommetider brugt en 12 - 15 GB på en måned
uden at der skete noget. En enkelt gang fik jeg brugt
en hel del mere og så ringede formanden for
antenneforeningen og brokkede sig lidt.

Mit gennemsnit ligger omkring en 10-11 GB pr måned.

mvh Madsen

Fra : ron86

Dato : 20-04-04 22:32

"KaiserSoze" skrev d. 21-09-03 21:06 dette indlæg :
> Er der nogen der har kendskab til hastigheden på GDV? ( www.gvd.dk )
>
> --
> ....Kaiser

> This message has been swept for viruses and found clean.

GVDnet kører trafikprioriteret, dette vil sige at alle medlemmer deler
om den fælles båndbredde. Derfor kan der ikke garanteres en min.
hastighed som f.eks. på ADSL.

http://www.kandu.dk/

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 21-04-04 16:17

"ron86" <ron86.news@kandu.dk> wrote in message
> GVDnet kører trafikprioriteret, dette vil sige at alle medlemmer deler
> om den fælles båndbredde. Derfor kan der ikke garanteres en min.
> hastighed som f.eks. på ADSL.

Det er udelukkende et spørgsmål om konfiguration/ønske. Der er ikke noget
teknisk i vejen med at garantere en minimumshastighed

Fra : ron86

Dato : 20-04-04 22:33

> [...]
>
> --
> ....Kaiser

> This message has been swept for viruses and found clean.

Hej, jeg bor lige på området!

Fra : Sephyr

Dato : 20-04-04 23:40

Conversion table, your result
(1k = 1024)
bit per seconds: 5058048
kilo bit per seconds: 4939,5
mega bit per seconds: 4,82373046875
Byte per seconds: 632256
kilo Byte per seconds: 617,4375
mega Byte per seconds: 0,60296630859375

Calculated download time for 1Mb file: 2 seconds