Andet multimedie
bentjuul 3670
Corel Eksperter: Brevfletning (Merge) i Co~
Fra : Aragorn

Dato : 22-09-03 10:22

Jeg er klar over det er muligt at merge i coreldraw. Problemet er dog at der
kun kan flettes en post pr side? Hvis jeg nu har en A6-side som er udskudt
(via print preview) til 4 stk. pr. A4 side. Hvordan får jeg så lavet så der
kommer 4 forskellige adresser på?

Fra : Anders Rehhoff

Dato : 22-09-03 10:47

Hej Argon

Kopier alt (excl. adresserne) ud på 4 sider, sæt derefter adresser på hver
enkelt side. Lav derefter din udskydning med 4 sider istædet for 1 i Print
Prew,

Mvh
Anders

Fra : Aragorn

Dato : 22-09-03 10:43

Meget genialt

Sjovt jeg ikke selv var kommet på den ide...takker!