Dato-problemer !!
Fra : Palle Aase

Dato : 19-09-03 08:10

hej ng

jeg sidder med en dato jeg ikke kan klare.

1752 i urlev bliver Henric begravet -
den 24. Xbris (tror jeg nok der staar)

det er den sidste indførsel for aaret 1752.

er der nogen forslag

mvh Palle

Fra : Ralph Hørberg

Dato : 19-09-03 08:15

"Palle Aase" <Palle.Aase@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> 1752 i urlev bliver Henric begravet -
> den 24. Xbris (tror jeg nok der staar)
>
> det er den sidste indførsel for aaret 1752.

Hej Palle
Det må være den 24. december 1752.

Ralph-Hørberg

Fra : Tom Stryhn

Dato : 19-09-03 09:20

X ber December. Romersk Decembris, den tiende (Marts var den første måned).

Sinceramente / Bien à vous / Seu sincerely

Tom Stryhn
stryhn@email.dk
http://www.tom-stryhn.dk
last update / sidst opdateret 18.09.2003