Dansker i tysk tjeneste, 2. verdenskrig
Fra : Kai Mandrup

Dato : 17-09-03 15:43

Kender du noget til danskere i tysk tjeneste under 2. verdenskrig?

Jeg har lagt foto (i uniform) og personlige data ind i dk.binaer.historie

Kan du fortælle mig noget om personen og hans virke under 2. verdenskrig -
eller fortælle mig hvor jeg kan få oplysningerne?

m.v.h. Kai Mandrup

Fra : Hugh Watkins

Dato : 17-09-03 20:57

"Kai Mandrup" <kai.mandrup@mail.tele.dk> wrote in message news:3f6873eb$0$97169$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
>
> Kan du fortælle mig noget om personen og hans virke under 2. verdenskrig -
> eller fortælle mig hvor jeg kan få oplysningerne?

også kig i http://www.kb.dk

Billed Basen
søgningen: Fritekst= ( fane

eller
frikorps

og blade igennem

Jeg har ingan adgang til news:dk.binaer.historie

fra England

Hugh W
--
http://hughw36.blogspot.com GENEALOGE