Nokia 7650
Fra : Martin Hansen

Dato : 21-09-03 16:57

Hej Gruppe

Jeg læste et sted at Buetooth i Nokia 7650 kun kan bruges til
"data-tilslutning". Vil det sige at man ikke kan bruge bluetooth til headset
/ bilinstallationssæt??

Nogen der har erfaringer på dette område med denne telefon?

Er det ellers en OK telefon, eller er der andet man skal tilstræbe sig i
samme prisklasse??

Vil nemlig gerne have en Nokia med både farvedisplay OG bluetooth...

mvh

Martin Hansen

Fra : Sindre Valle

Dato : 21-09-03 17:14

"Martin Hansen" <mrhansenNOT@NOTmrhansen.dk> skrev i melding

> Jeg læste et sted at Buetooth i Nokia 7650 kun kan bruges til
> "data-tilslutning". Vil det sige at man ikke kan bruge bluetooth til
headset
> / bilinstallationssæt??

Det er korrekt. Det er ikke støtte for tale via bluetooth på 7650.

--
- S i n d r e -
Don't worry about bitin' off more'n you can chew. Your mouth is