E-Mail
webnoob 5265
Email software som printer direkte
Fra : Gunnar007

Dato : 09-04-01 17:03

Jeg mangler noget software som printer email ud, som som bliver hentet på en
pop3 server ???

Nogen gode forslag ??

Hilsen G.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 09-04-01 17:20

Gunnar007 skrev:

>Jeg mangler noget software som printer email ud, som som bliver hentet på en
>pop3 server ???

Med Eudora kan du sætte forskellige filtre op, og du kan vælge hvad
disse filtre skal gøre, f.eks. printe mails ud - du sætter den blot
til at printe samtlige mails ud... men øhh, hvorfor? :)
--
venligst
/Lasse

Send gratis SMS med bekræftelse: http://sms.fergusons.dk/

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 09-04-01 17:42

On Mon, 09 Apr 2001 18:19:51 +0200, Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk>
wrote:

>Med Eudora kan du sætte forskellige filtre op, og du kan vælge hvad
>disse filtre skal gøre, f.eks. printe mails ud - du sætter den blot
>til at printe samtlige mails ud... men øhh, hvorfor? :)

For at give mailbombing et helt nyt perspektiv?

mvh Andreas

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 09-04-01 18:30

Således skrev usenetnospam@nau.dk (Andreas Kleist Svendsen) i
dk.edb.internet.software.mail+news Mon, 09 Apr 2001 16:41:40 GMT:

>For at give mailbombing et helt nyt perspektiv?

Hmm.

Mail - > Mailklient - > Printer - > Makulator - > Container

Knud
--
"That was, I said, that was a JOKE son!"
-- Foghorn Leghorn

Fra : Gunnar007

Dato : 12-04-01 15:19

Meget simpelt, Kunder sender en email ordre, som bliver direkte udskrevet
til printeren, istedet for at man skal ind og se om der er email, og dernæst
skrive dem ud.

Hilsen G.

Fra : Henrik Lemvig

Dato : 13-04-01 07:09

On Thu, 12 Apr 2001 16:18:54 +0200, "Gunnar007"
<gunnar007@post.cybercity.dk> wrote:

>Meget simpelt, Kunder sender en email ordre, som bliver direkte udskrevet
>til printeren, istedet for at man skal ind og se om der er email, og dernæst
>skrive dem ud.

Der findes printere, der kan det du efterspørger. Bl.a. XEROX som har
netværksprintere, der kan polle en mailserver med det interval du
ønsker og derefter udskrive e-mailen.

Jeg skal for god ordens skyld nævne, at jeg er tilknyttet XEROX
Partner i Aalborg.

-----
Med venlig hilsen

Henrik Lemvig