http://www.vestercom.dk/ + køb af t68i
Fra : Martin Jorgensen

Dato : 17-09-03 19:38

Hej gruppe.
---
En søgning på google afslørede ikke umiddelbart om nogen har erfaringer med
indkøb af telefoner hos ovennævnte firma.

Jeg påtænker at købe en t68i (med orange match ab.) men syntes at det lyder
suspekt at man ikke kan betale med Dankort fordi "hjemmesiden er under
udarbejdelse"...

Det har før været oppe ifb. med Tele-import sagen at man ihvertfald ikke
skal forudbetale, men mon ikke firmaet forlanger det, når der står at man
ikke kan bestille via hjemmesiden? Jeg har derudover ikke før hørt om
firmaet...

Jeg tænker på at få mobilen låst op og få flyttet mit telmore-nr over på
t68i´eren og sætte simkortet fra orange-match-ab. over i min gamle siemens
mobil-tlf. Pris for abonnement i ½ år (indtil jeg kan opsige ab) = 6 mdr *
40 kr = kr.240. Alt i alt koster telefonen mig så ca. kr.(700+240),- + kr.
100 for at få tlf. låst op hvilket ialt giver kr.1040...

Er det for dyrt?

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : Georg

Dato : 17-09-03 19:44

I el-giganten, kan du få en t68i med mono til 199,- Kr. mono i 6 mdr
117*6+199=901,-Kr

Georg

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 19-09-03 15:21

Hej alle, der svarede:

"Georg" <linesnuden@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> I el-giganten, kan du få en t68i med mono til 199,- Kr. mono i 6 mdr
> 117*6+199=901,-Kr

Jeg læste lige news:N0gab.62$Nr2.8@news.get2net.dk og kender en som er
moms-registreret, så jeg tror lige jeg prøver det istedet for

Hvordan kan det egentligt være at man sælger telefonerne så (ufatteligt)
billigt til folk som er momsregistrerede?

Jeg takker ellers for de øvrige svar.

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 17-09-03 20:15

"Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe.
> ---
> En søgning på google afslørede ikke umiddelbart om nogen har
> erfaringer med indkøb af telefoner hos ovennævnte firma.

Sikkert fordi det domæne først er købt 02.09.2003, firmaet er dog
oprettet 27.02.2001
Det er et aps som er hostet hos b-one.nu som jeg ikke mener er et sted
for et firma at have en side. (9,- pr. måned vidner ikke om et seriøst
webhotel)

Jeg ved ikke om det kort der er på siden er lovligt (krak), der er mange
som glemmer det med ophavsretten.

> Jeg påtænker at købe en t68i (med orange match ab.) men syntes at
> det lyder suspekt at man ikke kan betale med Dankort fordi
> "hjemmesiden er under udarbejdelse"...

Så længe det er efterkrav er der vel intet at frygte, men de skriver de
(ser ud til at der er mindst 2 personer tilknyttet) jo ikke noget om.

www.cvr.dk og www.dk-hostmaster.dk er en god hjælp til at se lidt om
firmaerne.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Morten Nielsen

Dato : 18-09-03 00:42

Tja men man har da sjældent set så dårligt designet en hjemmeside. Den
virker rellet kun med store opløsninger

Hvis du er i tvivl og bor i KBHs området, så smut dog forbi deres butik i
stedet.

/Morten