portering af nummer
Fra : Georg

Dato : 17-09-03 19:25

Hmmm. Nu vil jeg gerne dele min erfaring ang. nummerportering med andre.

Jeg porterede et nummer fra Sonofon til Orange. Efter et stykke tid, opsiger
jeg nummeret hos Orange. Mindre end 30 dage efter opsigelsens ikrafttræden,
spørger jeg hos Orange, om jeg kan få mit nr. igen. Jeg får svaret, at
nummeret er sendt tilbage til den oprindelige operatør, og ikke længere
tilhører Orange. Det er derfor ikke muligt, at få et importeret nummer
tilbage hos importselskabet da det ved opsigelse altid ryger tilbage til
eksportøren.

Det syns jeg da ikke er særlig smart, eller hvad?

Georg

Fra : Michael Jensen

Dato : 17-09-03 20:52

"Georg" <linesnuden@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Det syns jeg da ikke er særlig smart, eller hvad?

Nej, men sådan er det bare.

Skal nummeret porteres, skal det selskab nummeret porteres overtil sørge for
opsigelse ect.