t610 og e-mail
Fra : lars

Dato : 16-09-03 16:51

Hej gruppe nu har
jeg fået e-mail delen på min t610 til at virke
med tele danmark. (ret cool)
men er det ikke muligt at sende en mail fra telefonen
hvor man vedhæfter et billede ???
jeg kan kun sende en mail fra telefonen hvis der ikke
er vedhæftet noget ?? er de begrænsning tdc har
eller er der noget jeg overser ??

hilsen
lars meldgaard

Fra : LA2

Dato : 16-09-03 18:52

"lars" <xxx@xxx.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvor man vedhæfter et billede ???
> jeg kan kun sende en mail fra telefonen hvis der ikke
> er vedhæftet noget ?? er de begrænsning tdc har

Jeg har T610, Telmore mobil og TDC Internet og kan sende billeder til
e-mail. Kan det være noget du har glemt i opsætningen af din mobil?

LA2

Fra : lars

Dato : 17-09-03 07:50

> Jeg har T610, Telmore mobil og TDC Internet og kan sende billeder til
> e-mail. Kan det være noget du har glemt i opsætningen af din mobil?
>
> LA2

det tror jeg ikke
den går istå når den når 1k ????

____________________________
tdc konto :
tlf nr jeg her prøvet er 38161737 og 21210000

bruger id xxxxxxx
password xxxxxx
anmod om password fra
datahastighed 9.6 Kbit
opkaldstype isdn (har også prøvet analog)
dns-adresse 193.162.146.9

____________________________
tilslut via tdc
protokol pop3
indgående server : pop3.mail.dk
port: 110
postkasse xxxxxxx
password xxxxxx
udgående server : smtp.mail.dk
port: 25
mail adresse: lmp smabela .dk
hent: headers & tekst
fra navn: lars mp
ingen signatur
kopier fra
søgeintervalg fra

Fra : lars

Dato : 17-09-03 08:53

> Jeg har T610, Telmore mobil og TDC Internet og kan sende billeder til
> e-mail. Kan det være noget du har glemt i opsætningen af din mobil?
>
> LA2

bruger du gsm også ??
jeg har ikke gprs da jeg synes det er for dyrt

Fra : LA2

Dato : 17-09-03 19:52

"lars" <xxx@xx.xx> skrev i en meddelelse

> bruger du gsm også ??
> jeg har ikke gprs da jeg synes det er for dyrt

Jeg bruger gprs, det kan være at det er der hunden ligger begravet...
Jeg har fået et cbb nr jeg tager i brug lige så snart at telmores gratis
periode udløber. Der koster det kun 9.99 pr mb.

LA2

Fra : lars

Dato : 17-09-03 21:18

> [...]
> Jeg har fået et cbb nr jeg tager i brug lige så snart at telmores gratis
> periode udløber. Der koster det kun 9.99 pr mb.

tjaa det har jeg også overvejet,
håber at telmore også sætter prisen ned dog....