Oversigt over mobiler???
Fra : GRISEN

Dato : 15-09-03 16:53

Garanteret et spørgsmål der har været ope før, men jeg kan ikke lige finde et passende emne....

Hvis man nu gerne vil have ny mobil med bluetooth, men ikke har brug for så meget andet 'pjat', hvor skal man så lede?
Findes der en oversigt, der nogenlunde overskueligt viser forskellige mærker, modeller og funktioner ???

Hvis nogen har et bud på en god lille mobil med bluetooth til rimelige penge, så er det selvfølgelig også interessant.

Jeg har pt. Nokia 6510 og kigger på Ericsson T610.
Drømmemobilen ville nok være noget i retning af en Nokia 6100 med radio og bluetooth.

*
Jan

Fra : Weasel

Dato : 16-09-03 07:31

Siemens S55 har Blåtand og er pt. meget billig.

Fra : GRISEN

Dato : 17-09-03 17:33

On Tue, 16 Sep 2003 08:30:55 +0200, "Weasel" <sclyngnospam@tdcadsl.dk> wrote:

>Siemens S55 har Blåtand og er pt. meget billig.

Ja, jeg har kigget lidt på den...
Ved du om Siemens S55 virker sammen med et Ericsson HBH-30 bluetooth headset?

*
Jan

Fra : John

Dato : 16-09-03 15:00

> [...]
>
> Jeg har pt. Nokia 6510 og kigger på Ericsson T610.
> Drømmemobilen ville nok være noget i retning af en Nokia 6100 med radio og

www.esato.com

Mvh

John

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 16-09-03 16:50

Hej

GRISEN <grisen@pornotrold.dk> wrote:

> [...]
>Findes der en oversigt, der nogenlunde overskueligt viser forskellige mærker, modeller og funktioner ???

Prøv disse:

www.gsmarena.com

http://www.mobile-review.com/index-en.shtml

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : GRISEN

Dato : 17-09-03 17:46

On Tue, 16 Sep 2003 17:50:17 +0200, Ole Rasmussen <newsfeed@melby-online.dk> wrote:

>Prøv disse:

Tak til både John og Ole for gode links.

*
Jan