Jeg prøvede SE Z200 og Z600 i dag!
Fra : Michael Andersen

Dato : 14-09-03 15:07

Jeg var så heldig at være til messe i dag og her fik jeg afprøvet de 2 nye
SE´er og jeg er solgt. Z200 er bare nuttet, den har charme og er lækker at
holde på, men at den ikke har MMS, hvad de programør har røget ved jeg ikke,
men derfor bliver den nok noget forsinket, da SE ville skabe nyt software
til den.... Z600 er jo en T610 med bedre farveskærm og flere toner. Den
virker meget tyk, når den er lukket, men hvilken skærm, tasterne er lækkere
og gode. Helt oppe i B&O kvalitet!
Jeg er forelsket

Fra : Nicholas

Dato : 14-09-03 17:18

"Michael Andersen" <michaelnakel@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> til den.... Z600 er jo en T610 med bedre farveskærm og flere toner. Den
> virker meget tyk, når den er lukket, men hvilken skærm, tasterne er

Lyder lækkert, ved du hvornår Z600 kommer?

Fra : Peter @ Team-PsHdO

Dato : 14-09-03 19:56

Hej.

> tasterne er lækkere
> og gode. Helt oppe i B&O kvalitet!

Med B&O kvalitet, mener du så B&O´s fjernbetjeninger,
hvor tegnene på knapperne bliver slidt af knapperne når de bruges meget,
og kontaktbelægningen brækker af kontaktstykket i flager inde ved knappernes
kontaktflader ??

Eller mener du som B&O´s øvrige bil-telefoner, eks. B&O 9800 som reelt helt
igennem var en philips.... ??

--
Hilsen // Regards
Peter @ Team-PsHdO

Fra : Jensb

Dato : 15-09-03 09:32

"Peter @ Team-PsHdO" <pshdo@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
> Eller mener du som B&O´s øvrige bil-telefoner, eks. B&O 9800 som reelt
helt
> igennem var en philips.... ??

Var det ikke Ericsson? Eller er det en anden B&O jeg tænker på. Jeg synes at
kunne huske en B&O som var helt magen til en Ericsson, borset fra farven.

Jens

Fra : JMo.

Dato : 15-09-03 09:52

"Jensb" <ikkenogetspam@tilmig.dk> wrote in

> [...]
>
> Var det ikke Ericsson? Eller er det en anden B&O jeg tænker på. Jeg
> synes at kunne huske en B&O som var helt magen til en Ericsson, borset

Beocom 9000 = Ericsson 174
Beocom 9500 = Ericsson 337 (svjh.)
Beocom 9600 = Ericsson 388
Beocom 9800 = Philips Genie

Fra : Jensb

Dato : 15-09-03 14:51

"JMo." <ns_sf010@mohr.cx> skrev i en meddelelse
> "Jensb" <ikkenogetspam@tilmig.dk> wrote in

> Beocom 9000 = Ericsson 174
> Beocom 9500 = Ericsson 337 (svjh.)
> Beocom 9600 = Ericsson 388
> Beocom 9800 = Philips Genie

Nå ok, jeg synes nok at jeg kunne huske en B&O som bare var en Ericsson.

Jens

Fra : Peter @ Team-PsHdO

Dato : 15-09-03 17:38

Hej.

> Beocom 9000 = Ericsson 174
> Beocom 9500 = Ericsson 337 (svjh.)
> Beocom 9600 = Ericsson 388

Det bliver udsagnet "Helt oppe i B&O kvalitet!" jo kun sjovere af....
En Ericsson i Ericsson kvalitet...... tænk bare......

@ Michael Andersen (som startede tråden):
Undskyld !!

--
Hilsen // Regards
Peter @ Team-PsHdO

Fra : KGB

Dato : 16-09-03 00:07

"Michael Andersen" <michaelnakel@hotmail.com> wrote in message

> ... hvad de programør har røget ved jeg ikke,
He, he ... Ja, nogle gange ved man sku ikke helt hvad de tænkeer på ...

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Maze

Dato : 16-09-03 09:24

"Michael Andersen" <michaelnakel@hotmail.com> wrote in message news:<3f647609$0$32460$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...

> Z600 er jo en T610 med bedre farveskærm og flere toner. Den
> virker meget tyk, når den er lukket, men hvilken skærm, tasterne er lækkere
> og gode.

Hvad er det for en skærm? Har de smidt en TFT i i stedet for den STN
der er i T610? Har den fået mere end de 65k farver der er i en T610?
Var der plads til memorystick i den?

--
/Maze

SELECT * FROM users WHERE clue > 0
0 rows returned

Fra : Johnny

Dato : 22-09-03 21:38

Maze wrote:

> Hvad er det for en skærm? Har de smidt en TFT i i stedet for den STN
> der er i T610? Har den fået mere end de 65k farver der er i en T610?
> Var der plads til memorystick i den?

Læs mere om telefonerne her:

http://www.mobile-review.com/preview/se-z200-en.shtml

http://www.mobile-review.com/review/sonyericsson-z600-en.shtml

--
Mvh. Johnny
Telefoner:S/E T310, Siemens S55/M50

Grossman's Misquote: Complex problems have simple, easy to understand
wrong answers