Opsige inden 6 mdr
Fra : Towli

Dato : 14-09-03 13:03

Heja

Hvad koster det at opsige et TDC-mobil abb. inden de 6 måneder?

/Jan

I think perhaps you do not understand. People's whole lives DO pass in front
of their eyes before they die. The process is called "living." Would you
like a prawn? ~Death, The Last Continent by Terry Pratchett

Fra : Christian Poulsen

Dato : 14-09-03 13:33

> Hvad koster det at opsige et TDC-mobil abb. inden de 6 måneder?

Mener det er kr. 500,- eller kr. 700,-

Ellers må det stå i deres vilkår:
http://makeashorterlink.com/?N297545E5

Fra : Towli

Dato : 14-09-03 13:39

Ja jeg kunne ikke umiddelbart finde det, men langt om længe har jeg åsse
fundet et sted hvor de skriver 500,-

Men tak for dit svar
/Jan

Fra : Georg

Dato : 14-09-03 13:45

Nope. Det er blot abonnementet der skal betales ud. Hvis du f.eks har 5
mdrs. binding tilbage på et mobiltalk, skal du betale 75*5=375 Kr.
Jeg er nemlig ved at købe mit mobiltalk "fri" så det kan overflyttes til
mixit.

Georg

Fra : Towli

Dato : 14-09-03 14:35

Interessant!
Jeg ser frem til at høre TDC's respons på min opsigelse.

/Jan