T610 vil ikke synkronisere med Outlook.
Fra : John

Dato : 14-09-03 11:23

Jeg har tilsluttet min SE T610 via Bluetooth, og jeg kan uden
problemer flytte rundt på filer, men af en eller anden grund kan jeg
ikke synkronisere

Hvad kan være galt?

Skal jeg aktivere et eller andet for at kunne synkronisere?

John

Fra : TCB

Dato : 14-09-03 13:32

Har du deres synkroniseringssoftware?

TCB

Fra : John

Dato : 14-09-03 16:51

On Sun, 14 Sep 2003 14:31:51 +0200, "TCB" <guesswho221@hotmail.com>
wrote:

>Har du deres synkroniseringssoftware?
>
>TCB

Ja, jeg har installeret det medfølgende XTNDConnect.

Når jeg forsøger at synkronisere kommer der først en boks hvori der
står: 'Åbner forbindelsen', derefter kommer den endnu en boks frem
hvor der står: 'kunne ikke finde telefon, kontroller, om telefonen er
sluttet til pc'en'.

Telefonen er tilsluttet pc'en, jeg kan jo som sagt fint lægge nye
billeder, ringetoner m.v. ind på telefonen, men altså ikke
synkronisere med Outlook.

John

Fra : Michael

Dato : 15-09-03 17:12

Har også problemet - kan IKKE synkronisere via menuen synkroniser i Outlook.

Kan dog godt synkronisere fra Bluetooth-steder - IrMcSynchronization har du
prøvet det?

Anvender WinXP home, Ms Outlook 2002, XTNDconnect PC version 4.9 DA. build
492

Michael

Fra : John

Dato : 15-09-03 18:00

On Mon, 15 Sep 2003 18:11:56 +0200, "Michael"
<michael.hasberg@mail.dk> wrote:

>Har også problemet - kan IKKE synkronisere via menuen synkroniser i Outlook.
>
>Kan dog godt synkronisere fra Bluetooth-steder - IrMcSynchronization har du
>prøvet det?

Det giver det samme problem. Telefonen viser at synkroniseringen er
gennemført, men på computeren kommer der en fejl.

'The synchronization with T610 failed. PIM (Personal Information
Manager) Interface failed'

>Anvender WinXP home, Ms Outlook 2002, XTNDconnect PC version 4.9 DA. build
>492

Jeg anvender WinXP pro, MS Outlook 2002, XTNDConnect 4.9 (DA) build
492

Fra : John

Dato : 15-09-03 20:19

> [...]

>prøvet det?
>
>Anvender WinXP home, Ms Outlook 2002, XTNDconnect PC version 4.9 DA. build

Fandt selv en løsning.
Kontrolpanel -> Phone Monitor Options og 'enable' en com port.
Nu kører det ellers bare derudaf. Også med XTNDConnect.