Infrarød forbindelse
Fra : Mikey78

Dato : 13-09-03 21:28

Hej NG.

Jeg er lidt usikker på hvorvidt dette er den rigtige gruppe, da mit
spørgsmål mestendels omhandler hardware, men here it goes:

Jeg har et MSI K74V-L bundkort, hvorved der medfulgte en bluetooth
connecter.
Jeg ved ikke rigtigt hvordan jeg skal bruge den, selvom jeg da nok kan
installere den. Skal den bare tilsluttes, eller skal jeg købe en sender til?

Nå, men grunden til at jeg gerne vil have lidt hjælp, er fordi jeg har købt
en Sony Ericsson T310, hvor data kan overføres via den infrarøde port.
Har jeg ret, når jeg siger at min Bluetooth Connecter kan bruges dertil?
Og hvis det er rigtigt, hvordan vil dette så ske?
Jeg har hentet de rigtige programmer, men de giver jo ikke noget svar.

Håber ikke jeg lyder for nybegynder-agtig, menøhh... det er jeg jo!

Mikey

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-09-03 21:47

"Mikey78" <news1@--YOU-BETTER-DELETE-THIS--thiemer.dk> wrote in message

> [...]
> en Sony Ericsson T310, hvor data kan overføres via den infrarøde port.
> Har jeg ret, når jeg siger at min Bluetooth Connecter kan bruges dertil?

Nej, T310 har ikke bluetooth