SPV med GPRS hos telmore
Fra : haj

Dato : 12-09-03 22:33

Kan nogen hjælpe mig med at få sat min SPV op med GPRS, det er ikke muligt
at vælge SPV som telefon inde på telmores hjemmeside ifbm. GPRS.

MVH
HAJ

Fra : Lars Raaby

Dato : 13-09-03 07:45

haj skrev bl.a.:
> Kan nogen hjælpe mig med at få sat min SPV op med GPRS, det er
> ikke muligt at vælge SPV som telefon inde på telmores
> hjemmeside ifbm. GPRS.

Har du skrevet til Telmore og forklaret dem problemet?

--
Lars

- nogen burde lave en FAQ/OSS

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-03 10:32

"haj" skrev i en meddelelse

> Kan nogen hjælpe mig med at få sat min SPV op med GPRS, det er ikke muligt
> at vælge SPV som telefon inde på telmores hjemmeside ifbm. GPRS.

Først tilmelder du dig... ( bare vælg en eller anden telefon... ignorer de
sms der kommer ) bagefter sætter du grps manuelt op

Sådan opsætter du GPRS

En vejledning til opsætning på henholdsvis Telmore og CBB Mobil
abonnementer.
Nedenstående gennemgår opsætningen på en SPV.

Telmore SPV

Programmer --> Indstillinger --> Dataforbindelser --> Menu -->
Rediger forbindelse --> GPRS-forbindelser --> Internet GPRS

Tilslutter : internettet
Adgangspunkt :internet
Burgernavn :
Adgangskode :
primær DNS : 0.0.0.0
Sekundær DNS : 0.0.0.0
IP adresse :

Hvis du efterfølgende har tilmeldt dig til MMS, opsættes det på følgende
måde.

Programmer --> Indstillinger --> Dataforbindelser --> Menu -->
Rediger forbindelse --> GPRS- forbindelser --> Menu --> Tilføj

Her efter spørger den om beskrivelse, skriv f.eks. MMS, indsæt derefter
nedenstående værdier.

Tilslutter til: Sikker Wap-netværk eller Wap-netværk
Adgangspunkt: mms
Brugernavn: (ingenting)
Adgangskode: (ingenting)
Primær DNS: 194.239.134.83
Sekundær: DNS: 0.0.0.0
IP: (ingenting)

Tryk ¨udført¨ --> home (hjem til skrivebord)

Derefter gøres følgende.

Programmer --> Tilbehør --> MMS Setup

I toppen er der en boks, hvor du kan vælge mellem dine forbindelser, vælg
MMS og sørg derefter for at indstillingerne på din skærm ser sådan her ud.

MMS
IP:194.182.251.15
Port: 9201
MMSC adresse: http://192.168.241.114:8002
Gyldighed: MAX
Aflev. Rapport: intet flueben (er ikke testet med andet)
Læst rapport: intet flueben (er ikke testet med andet)
Skjult afsender: intet flueben (er ikke testet med andet)
Hent MMS: Auto

Derefter burde det virke, prøv evt. at sende en MMS til dig selv!

Fra : haj

Dato : 13-09-03 12:05

Tak for hjælpen, det fungerere perfekt.