C100 i "tilbudspakken" fra Telmore (Telmor~
Fra : Nick

Dato : 09-09-03 19:53

Jeg syntes først at den så fin ud, den lille slanke fra Samsung, og prisen
inkl. Telmore Pro registrering på 995,- inkl. moms er da også okay, men da
jeg søgte rundt på nettet, fandt jeg ud af, at de fleste tests fortæller, at
standby-tiden i praksis har svært ved at kravle over 2 dage, hvis man
sludrer bare 10-15 min om dagen.

Hvor fedt er det?
Hvor fedt er det med farveskærm og al den slags, når standby-tiden er så
dårlig?
Ikke om jeg vil røre en knogle der skal have stød mere end en gang om
ugen...

/Nick

Fra : LA2

Dato : 09-09-03 20:10

"Nick" <nickSLETMIG@SLETMIGskuden.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dårlig?
> Ikke om jeg vil røre en knogle der skal have stød mere end en gang om

Hmm synes du at det er meget besværligt at sætte mobilen til opladning? Min
T610 skal ofte oplades hver dag, lidt irriterende hvis man ikke sover
hjemme. Men jeg synes da at farveskærmen og kameraet til fulde opvejer den
ulempe.

LA2

Fra : Nick

Dato : 09-09-03 20:15

"LA2" <ltour_@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> T610 skal ofte oplades hver dag, lidt irriterende hvis man ikke sover
> hjemme. Men jeg synes da at farveskærmen og kameraet til fulde opvejer den

Ja, det synes jeg faktisk. Det irriterer mig at skulle holde øje med om jeg
nu får den ladet op. Min trofaste SE T65 holder snildt 8 dage Og så
snakker jeg undervejs....
Og bortset fra hvis der er kamera i knoglen, har jeg endnu ikke fundet ud af
hvad man dog skal med en farveskærm.

/Nick

Fra : BorreBoy

Dato : 09-09-03 20:27

> [...]
> T610 skal ofte oplades hver dag, lidt irriterende hvis man ikke sover
> hjemme. Men jeg synes da at farveskærmen og kameraet til fulde opvejer den

Jeg lader min hver 3-4 dag, og jeg snakker en del i den. Tror du ikke dit
batteri er defekt?

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : LA2

Dato : 09-09-03 21:01

"BorreBoy" <borreYYY@lucasfilm.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Min
>
> Jeg lader min hver 3-4 dag, og jeg snakker en del i den. Tror du ikke dit

Det kan da godt være, men jeg har lagt mærke til at hvis jeg lægger mobilen
fra mig mens den er i "mine billeder" mappen går der meget lang tid før den
går i stand by.Hmm den slukker for lyset men screen saveren går ikke igang.
Men jeg bruger kameraet en del, overfører via BT, der altid er tændt.
Wapper ca. en time om dagen, henter post, spiller lidt og taler.
Taler du kun i din eller?

LA2

Fra : BorreBoy

Dato : 09-09-03 21:53

> [...]
> Men jeg bruger kameraet en del, overfører via BT, der altid er tændt.
> Wapper ca. en time om dagen, henter post, spiller lidt og taler.

Jeg taler, sms'er og BT'er med min
Når du lægger din fra dig, så sørg for, at du er ude af alle menuerne - så
går den hurtigst i stand-by.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 09-09-03 22:15

"LA2" <ltour_@hotmail.com> wrote in

> Men jeg bruger kameraet en del, overfører via BT, der altid er
> tændt.
> Wapper ca. en time om dagen, henter post, spiller lidt og taler.
> Taler du kun i din eller?

Wap svarer ca. til samtale, kameraet bruger nok også en del strøm så
mon ikke det er derfor dit batteri bliver brugt så hurtigt.

Nerd is a word only used by those who can’t pronounce ’Intellectual’.
- http://query.dk/permlink.php?link=1058129898

Fra : John

Dato : 09-09-03 20:37

> [...]
> T610 skal ofte oplades hver dag, lidt irriterende hvis man ikke sover
> hjemme. Men jeg synes da at farveskærmen og kameraet til fulde opvejer den

Hmmm... har du skærmen "tændt" hele dagen

Jeg bruger min T610 en del, og den holder typisk 5-6 dage.

Mvh

John

Fra : LA2

Dato : 09-09-03 21:08

"John" <ingen@ingen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> Min
>

> Hmmm... har du skærmen "tændt" hele dagen
>
> Jeg bruger min T610 en del, og den holder typisk 5-6 dage.

Hehe, se svaret til BorreBoy. Men det kan være der er en defekt, lige nu kan
jeg hverken tænde eller slukke den. Der er bare en blå skærm...hmm hvor har
jeg set det før...?

LA2

Fra : Johnny

Dato : 09-09-03 21:52

John wrote:

> Hmmm... har du skærmen "tændt" hele dagen
>
> Jeg bruger min T610 en del, og den holder typisk 5-6 dage.

Der er stor forskel på standby tiden på T610 (ja, det kan man jo også
læse i disse indlæg)

Specielt tre ting tager meget strøm. Disse ting bør begrænses, hvis man
vil spare strøm:

1. Bluetooth
2. GPRS
3. Baggrundslys

Og selvfølgelig har dækningen også noget at sige.

Min chef bruger f.eks. hans t610 ca. 2 time hver dag, og han er nød til
at lade op hver dag. Han bruger både GPRS og Bluetooth, men dækningen er
perfekt er hvor han bruger telefonen.
Så 1-2 dage er gangske naturligt, hvis alt det ekstra gejl er slået til.

Ang. C100 kan jeg faktisk kun se en ulempe og det er at man ikke kan
tilføje nye ord i ordbogen. Ellers er det en fed telefon.

--
/ Johnny

I love my Sony-Ericsson T310!

Fra : Nick

Dato : 10-09-03 18:02

"Johnny" <johnny_fjern_alt_efter_navnet@inpulse.dk> skrev i en meddelelse
> Ang. C100 kan jeg faktisk kun se en ulempe og det er at man ikke kan
> tilføje nye ord i ordbogen. Ellers er det en fed telefon.

Jamen, synes du ikke Stand-by tiden på 2 dage er en ulempe?

/Nick

Fra : Johnny

Dato : 11-09-03 18:17

Nick wrote:
> "Johnny" <johnny_fjern_alt_efter_navnet@inpulse.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen, synes du ikke Stand-by tiden på 2 dage er en ulempe?
>
> /Nick

Kommer an på dit forbrug. Jeg har en Siemens M50, S55 og en SE T310.
Ingen af dem holdere mere en 3-4 dages standby med mit forbrug. Når jeg
f.eks Wapper eller bruger email meget så holder hverken min s55 eller
t310 mere end 2 dage - og jeg ringer ikke ret meget.

--
/ Johnny

I love my Sony-Ericsson T310!