Mobil med kamera
Fra : Anders Christensen

Dato : 08-09-03 18:55

Hello!

Hvilken telefon er den absolut bedste med indbygget kamera?

Mvh.
Anders

Fra : Søren Christensen

Dato : 08-09-03 19:44

"Anders Christensen" <anderskaerholm@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hello!
>
> Hvilken telefon er den absolut bedste med indbygget kamera?

Efter min mening SE T610

Venligst

Fra : John

Dato : 08-09-03 20:36

"Søren Christensen" <master.clioÅL@12move.dk> skrev i en meddelelse

> "Anders Christensen" <anderskaerholm@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Efter min mening SE T610

Kan jeg kun tilslutte mig. En rigtig lækker mobil, der efter min mening
giver meget mere for pengene end Nokia's 7250i.

Mvh

John

Fra : No1

Dato : 08-09-03 21:10

> Efter min mening SE T610

Ja ift. størrelsen/vægten. Men selve kameraet fås bedre.

Nokia 3650/7650 som er "smartphones" har et bedre kamera, med opløsning
på 640x480. Desuden mere funktionalitet og mulighed for meget mere
hukommelse: 512MB+ vs. 2MB i T610. SE P800 minder lidt om den, men er
lidt dyrere, større og har touchscreen, større skærm m.m.

se billeder taget m T610 her: sonyericsson.com/t610

Men i øjeblikket er ingen kameratelefoners kameraer rigtig gode. Jeg
ville nok have haft en T610 i stedet for min 3650, hvis T610'eren kunne
gemme normale gadeadresser, postnr. mm. for kontaktpersoner.

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 09-09-03 03:08

"No1" <ccccccc@nonexisting.doooooooomain.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> hukommelse: 512MB+ vs. 2MB i T610. SE P800 minder lidt om den, men er
> lidt dyrere, større og har touchscreen, større skærm m.m.

Du mener vel omvendt.

I 7650 er der 3 mb til rådighed og til 3650 er der hukommelseskort med
adskillige hundrede megabyte altså

Steven

--
Motorola Flare, Nokia 2110i, Alcatel One Touch Easy HF, Alcatel One Touch
Com, Nokia 9000, Nokia 9110 og nu Nokia 7650.

Fra : kelds snabela ofir d~

Dato : 09-09-03 20:18

On Mon, 8 Sep 2003 19:55:11 +0200, "Anders Christensen"
<anderskaerholm@hotmail.com> wrote:

>Hello!
>
>Hvilken telefon er den absolut bedste med indbygget kamera?

Hvis det er en, der skal kunne købes herhjemme - og prisen ikke er
noget problem - er Samsung SGH-e700 til ca. 4.700 kr. u. abb. et godt
bud.

Klaptelefon, der også kan tage billeder i lukket tilstand. Max
opløsning 640x480, 5x digital zoom, nat-funktion, billedserie, diverse
fotoeffekter, rammer m.v. 9 Mb hukommelse til billeder. Det bedste er
søgeren, en 120x160 pixel TFT-skærm med 65.000 farver. Skærmen på T610
ligner noget billigt Korea-lort til sammenligning...)

Skulle være i DK i oktober. Sonofon og Telmore er blandt Samsungs
partnere.

http://dk.mobil.nu/nyheter/visa.asp?id=4681&sid=1

KS

Fra : Søren Christensen

Dato : 10-09-03 15:07

"kelds snabela ofir dot dk" <kelds@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> søgeren, en 120x160 pixel TFT-skærm med 65.000 farver. Skærmen på T610
> ligner noget billigt Korea-lort til sammenligning...)

Måske men TFT sluger strøm som sindsygt!

Venligst