Nokia 3330, Ordbogen opfører sig anderlede~
Fra : Rasmus Jakobsen

Dato : 08-09-03 15:49

Hejsa gruppe
Min intelligente ordbog opfører sig anderledes end den plejer synes jeg. Jeg
har lagt mærke til at forslagene til ord kommer i en anderledes rækkefølge
end den plejer. Eksempel, jeg vil gerne skrive : du
Jeg trykker på 3 og 8 og den skriver : et
ganske som den plejer, men når jeg så trykker stjerne foreslår den dú, en
stjerne mere og den foreslår du.
andet eksempel, jeg vil gerne skrive : sød
Trykker 763, den skriver Rød. * giver sne, ** giver Rod, *** giver sød

Sådan synes jeg ikke det plejer at være. Er det bare mig der husker helt
galt eller er min telefon begyndt at opføre sig mystisk?

mvh
Rasmus

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 09-09-03 03:14

"Rasmus Jakobsen" <write_rnj@hotmailSLETDETTE.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Sådan synes jeg ikke det plejer at være. Er det bare mig der husker helt
> galt eller er min telefon begyndt at opføre sig mystisk?

Det kommer jo an på om du har lagt ord ind i den. Hvis du lægger ord ind i
den kommer de jo også frem og du vil opleve
at ordene kommer i forskellig rækkefølge.

Min ordbog på min 7650 opfører sig lige som din gør og har altid gjort det.
Så der burde ikke være noget galt.sådan som jeg ser det.

Steven

--
Motorola Flare, Nokia 2110i, Alcatel One Touch Easy HF, Alcatel One Touch
Com, Nokia 9000, Nokia 9110 og nu Nokia 7650.