ventetid til tlf svarer på nokia 5110
Fra : GJ

Dato : 08-09-03 10:58

Hej

Mine forældre har en nokia 5110 hvor den går på tlf svarer meget
hurtigt.... man kan dårligt nå at tage tlf. Jeg kan ikke finde ud af
hvordan man ændrer ventetiden? På min nokia 3510 gør man det i en
menu.... Er der noget med en kode man skal skrive/sende det synes jeg
jeg har hørt hvis man ikke har muligheden som en alm menu?

På forhånd tak...

Mvh Gitte

Fra : Fischer

Dato : 08-09-03 11:44

> [...]
> menu.... Er der noget med en kode man skal skrive/sende det synes jeg
> jeg har hørt hvis man ikke har muligheden som en alm menu?

Ja, du skriver:
**61*XXXXXXXX**25#
og trykker 'Ring op'.

X'erne erstattes med nummeret til telefonsvareren. De '25' er lig med antal
sekunder inden der stilles om. Der kan benyttes: 05, 10, 15, 20, 25 eller
30.

*Fischer

Fra : GJ

Dato : 10-09-03 22:28

> [...]
>sekunder inden der stilles om. Der kan benyttes: 05, 10, 15, 20, 25 eller

Mange tusind tak for hjælpen... det var dejligt....

Gitte