Vedr. køb hos monatel.dk
Fra : BB

Dato : 07-09-03 14:20

Hej med jer
Jeg påtænker evt. at købe en ny Siemens s55 hos monatel.dk til kr. 1299, så
før jeg gør det, vil jeg høre om der er nogen der har erfaringer med firmaet
gode som dårlige. Jeg er også interesseret hvis der er noget der ved et sted
hvor man kan købe telefonen uden abbon. til en billigere pris, den må ikke
være simlåst.
Tak
Hilsen Bent

Fra : *gavtyven*

Dato : 07-09-03 17:17

Var jeg dig - - det er jeg ikke , men var jeg

Købte jeg min i elgiganten for 199kr + 6x65kr = ialt 589kr
med tdm abb.

Det er da penge lige i lommen .
Og skulle du evt. have den åbnet til en anden udbyder,er der jo også råd
for/til det . ( ca 100kr)

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 07-09-03 18:29

*gavtyven* wrote:
> Var jeg dig - - det er jeg ikke , men var jeg
>
> Købte jeg min i elgiganten for 199kr + 6x65kr = ialt 589kr
> med tdm abb.

Hvor ser du den til 199,-? Det billigste jeg kan se på deres hjemmeside er
599,- med Mobiltalk abonnement.

--
Jacob

Probably the earliest flyswatters were nothing more than some sort of
striking surface attached to the end of a long stick.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 07-09-03 18:48

"*gavtyven*" <trads@pcFJERN.dk> wrote in message
> Var jeg dig - - det er jeg ikke , men var jeg
>
> Købte jeg min i elgiganten for 199kr + 6x65kr = ialt 589kr
> med tdm abb.

Da jeg købte den, kostede den 199 og krævede et TDC mobiltalk med zone, dvs
75+10*6=709 og så mener jeg også man skal betale 99 i oprettelse.. Men jeg
har endnu ikke modtaget noget brev fra TDC angående oprettelsen... Det
undrer mig endeligt.. for det er da mere end 14 dage siden jeg købte
telefonen.

Nu mener jeg den koster 1000 eller noget i den retning... den kostede i
hvertfald ikke 199 mere

Fra : Dennis Lange

Dato : 07-09-03 20:04

BB wrote:
> Jeg er også interesseret
> hvis der er noget der ved et sted hvor man kan købe telefonen uden
> abbon. til en billigere pris, den må ikke være simlåst.

Da jeg købte min for et par uger siden, kostede den 1099,- i TDC-butikkerne,
uden abb., uden simlås...
--
Mvh. Dennis Lange

Fra : *gavtyven*

Dato : 07-09-03 20:08

Kan også fås her til 399 + 6x65 = 789kr
http://www.telemobilia.dk/visProdukt.asp?id=112

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 08-09-03 08:11

"Dennis Lange" <dblng2@hotmail.com> writes:
>Da jeg købte min for et par uger siden, kostede den 1099,- i
>TDC-butikkerne,
>uden abb., uden simlås...

Gjorde det samme - min var dog simlåst. Dog sendte TDC mig en mail med
oplåsningskoderne tilmed før jeg modtog telefonen med posten. Upåklagelig
service.

Monatel har jeg ikke handlet hos - simpelthen fordi de var useriøse i
deres svar, når jeg sendte dem mails. Og butikkerne ikke havde åbent, når
de sagde, de havde.

Mange hilsner

Kasper Hyllested

Fra : lars_el

Dato : 30-10-03 23:24

Hej! Jeg har købt (eller rettere bestilt) en mobiltelefon hos Monatel,
og jeg er sgu' ikke imponeret over dem! De skriver på deres site at de
er 1-3 dage om at levere, men de var 11 dage om det! De er fuldstændig
uprofessionelle i deres håndtering af e-mails - hvordan kan man kan køre
en webshop og så ikke kunne finde ud af at læse e-mails??? :) Anyway,
jeg fik min telefon efter 11 dage, men så er den beskadiget, og jeg
sender en mail til dem og forklarer hvor og hvad skaden er, og at jeg
vil have den byttet. Minsandten, dagen efter modtager jeg skam en mail
fra dem hvor de siger, at jeg BARE skal sende den tilbage, og så sender
de en ny... SKIDEGODT tænker jeg! Men 2 dage efter ringer der en
medarbejder, og spørger mig hvad problemet er med telefonen, på trods
af, at jeg har sendt dem en udførlig mail om problemet... en mail som de
HAR besvaret!!! Status er nu, at jeg 14 dage efter min bestilling, endnu
ikke har fået min telefon! Ikke imponerende Monatel, ikke imponerende!
Nogen med tilsvarende problemer?

http://www.kandu.dk/

Fra : Kent

Dato : 07-11-03 00:19

Hehe det skal du ikke være ked af..
Jeg bestilte engang der, men jeg fik aldrig nogen mobil!!

Fra : mich00ac

Dato : 01-03-04 09:08

"Kent" skrev d. 07-11-03 00:19 dette indlæg :
> Hehe det skal du ikke være ked af..
> Jeg bestilte engang der, men jeg fik aldrig nogen mobil!!
> [...]

Ja, jeg har også haft store problemer med Monatel ApS. Købte en telefon,
som gik i stykker, og da jeg ringede og klagede sagde de, at jeg bare
skulle sende telefonen over til dem, og så ville det hele gå i orden.
Jeg hørte ikke noget i 2 måneder, og jeg kunne ikke få fat på dem
overhoved. Nu har jeg en sag kørende mod dem hos Forbrugerstyrelsen.

http://www.kandu.dk/

Fra : Nielsen

Dato : 02-03-04 16:02

"mich00ac" <mich00ac.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg hørte ikke noget i 2 måneder, og jeg kunne ikke få fat på dem
> overhoved. Nu har jeg en sag kørende mod dem hos Forbrugerstyrelsen.

Har prøvet at bestille en Motorola E365 hos dem d. 29-12-03
Og fik først telefonen med posten d. 30-12-03

Så ingen klager her fra.

vh jan