T310 og Outlook & tlf. sw opdatering
Fra : Jens

Dato : 07-09-03 09:37

Hej

Er der nogen der ved om T310 kan syncronisere med Outlook og hvilket PC
program skal benyttes dertil?
I telefonens "kontakter" er der kun plads til telefonnumre og ikke adresser
osv. - det er måske svaret eller hvad?

Har hørt en fugl synge om, at man selv (via nettet) kan opdatere telefonens
software - har det noget på sig?

Venlig hilsen

Jens

Fra : LA2

Dato : 07-09-03 14:43

"Jens" <jeor@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
adresser
> osv. - det er måske svaret eller hvad?
>
> Har hørt en fugl synge om, at man selv (via nettet) kan opdatere

Kalender og tlf. numre kan synkroniseres. Adresser kan ikke. (Ved ikke
hvorfor, kan heller ikke på min T610.) Det står alt sammen i din manual.
Hvis du har mistet den kan du downloade den fra SE.

LA2

Fra : Jens

Dato : 07-09-03 23:04

Hej LA2 og andre SonyEricsson freaks...

Det forholder sig sådan, at telefonens menuer ikke svare overens med det der
står i brugervejledningen.
Der er f.eks ingen "Kalender" med mulighed for "vis dag", "vis uge" osv.

Hvordan checker man telefonens software versionen og kan man på
sonyericssons website finde software updates til telefonen?

/Jens

Fra : LA2

Dato : 08-09-03 14:51

> [...]
>
> Hvordan checker man telefonens software versionen og kan man på
> sonyericssons website finde software updates til telefonen?

Det lader til at du ikke har den nyeste software. Du skal indlevere din
telefon for at få den opgraderet.(Med mindre du selv har kabel og erfaring
med opgradering) Det er gratis hvis der stadig er garanti. Måske skal du
opfinde en skavank på telefonen før du kan få den opgraderet.
Du checker SW version sådan her " >*<<*<*" uden ".

LA2