Overskridelse af 10mb på en uge?
Fra : LA2

Dato : 06-09-03 15:26

Hej
Kommer der en besked fra Telmore når 10mb grænsen er nået i løbet af en uge?
Har ikke kunnet wappe siden i går, har intet hørt fra Telmore så jeg ved
ikke om det er min mobil/opsætning der kaput, eller om jeg bare har været
for grådig
Får følgende besked på mobilen " Connection to host failed. Check your
settings and try again. If the..."
Har hentet en ny gprs opsætning fra tdc...

LA2

Fra : TELMORE - Lars Jakob~

Dato : 06-09-03 17:02

In article <3f59eea5$0$97206$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, LA2 wrote:
> Kommer der en besked fra Telmore når 10mb grænsen er nået i løbet af en uge?

Det kan jeg faktisk ikke lige huske, men det får jeg lige undersøgt.

> Har ikke kunnet wappe siden i går, har intet hørt fra Telmore så jeg ved
> ikke om det er min mobil/opsætning der kaput, eller om jeg bare har været
> for grådig

TDC har haft problemer med deres WAP gateway. Jeg har ikke en helt
opdateret status, men den sidste jeg fik, var der ikke nogen forventet
løsningtid på.

--
Lars Jakobsen
TELMORE

Fra : LA2

Dato : 06-09-03 17:56

"TELMORE - Lars Jakobsen" <ljnews@telmore.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> TDC har haft problemer med deres WAP gateway. Jeg har ikke en helt
> opdateret status, men den sidste jeg fik, var der ikke nogen forventet

Ok, tak for hjælpen.

LA2