Telmore sænker prisen på oprettelse !
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 06-09-03 09:37

Hej

Telmore har sænket prisen på oprettelse af abonnement fra kr. 199,- til
nu kr. 49,- og som hidtil med taletid for hele beløbet.

Og til alle dem der allerede har fingeren på tasten og vil fremhæve at
det jo så er 'lige fedt' når man får taletid for hele beløbet: Ja, men
det kunne jo lokke flere kunder til at melde til.

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-09-03 09:43

"Ole Rasmussen" <newsfeed@melby-online.dk> wrote in message

> Hej
>
> Telmore har sænket prisen på oprettelse af abonnement fra kr. 199,- til
> nu kr. 49,- og som hidtil med taletid for hele beløbet.

..... og hvor står det så henne? Når jeg logger ind, og trykker info for
telmore Pro.. Så står der det koster 199 i oprettelse

Fra : Kenn Gerdes

Dato : 06-09-03 09:50

"Bjarke Hansen" skrev:

> .... og hvor står det så henne? Når jeg logger ind, og trykker info
for
> telmore Pro.. Så står der det koster 199 i oprettelse

Pro koster fortsat 199 kr. incl. moms i oprettelse. Det er prisen for
oprettelse af startpakken til et normalt Telmore "abonnement" der er
ændret.

Med venlig hilsen
Kenn Gerdes
--
Intet er som bekendt mere befordrende
for kreativiteten og produktiviteten end

Fra : Claus Andersen

Dato : 06-09-03 09:51

Ja prisen på PRO er stadigvæk 199,-

Prisen på Telmore Free er nu for startpakken sat ned til 49,-

Spørgsmålet er så, hvis man vil have billig pris (pro) koster en oprettelse
49,- (kan bruges som taletid) og 199,- for pro som man ikke kan tale op
(hvem gider dette hvis der ikke bruges store beløb på telefoni/sms)?
Efter min mening er vi nu tilbage til alle de tidligere tråde om emnet, og
Telmore bør tage sig lidt sammen, hvis de vil have mange standard kunder til
at skifte til pro.

Hilsen

Claus

Fra : Dennis Lange

Dato : 06-09-03 09:52

Bjarke Hansen wrote:
> .... og hvor står det så henne? Når jeg logger ind, og trykker info
> for telmore Pro.. Så står der det koster 199 i oprettelse

Hvor ser du, at Ole nævner Pro??

Prøv at klikke på Tilmelding Start her, lige midt på startsiden...

--
Mvh. Dennis Lange