Virker mit F/Mbuskabel overhovedet??
Fra : Akkeleje

Dato : 05-09-03 16:47

Købte et kabel for at kunne redigere min phonebook.

Jeg kan dog ikke få forbindelse når jeg bruger Oxygen Phone manager.
Når jeg kører programmet Logomanager siger den at den er connectet. Jeg kan
osse læse IMEIkoder og den kan se at det er en Nokia 3310

Jeg kører XP og har set at jeg skal køre userport og køre programmerne i
win98 kompatibel tilstand. Jeg er lidt usikker på om man skal vælge default
i programmet userport eller een af de tre linier

Hvad gør jeg galt - kan I hjælpe mig

Akke