Vindruer - anvendelsesmuligheder
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 21-09-03 19:12

Jeg har en frilands vindrueplante, som i år har givet rigtigt
godt og druerne er tilpas sure/søde. Desværre er druerne ikke så
store, og der er mange (store) sten i dem. Jeg gider derfor ikke
spise dem stykvis og vin laver jeg nok heller ikke. Er der nogen
af jer der har et godt alternativt forslag til anvendelse. Kan
man eksempelvis lave en god saft eller andet? I så fald ville det
være lækkert med en opskrift.

mvh

Lars Thomsen Nielsen

This emails is made by 100% recycled electrons

Fra : Kurt Hansen

Dato : 21-09-03 19:33

Sun, 21 Sep 2003 20:12:25 +0200, skrev Lars Thomsen Nielsen:

> [...]
>af jer der har et godt alternativt forslag til anvendelse. Kan
>man eksempelvis lave en god saft eller andet? I så fald ville det

Hmmm, jeg følger med i dk.fritid.foto og her har Tommy Hass forleden
bragt et billede af det han bruger sine vindruer til
http://www.fotofoto.dk/imageshow.aspx?img_pk=342

Venlig hilsen
Kurt Hansen
(Ret min spamsikring i e-mail adressen, hvis du skriver til mig direkte)

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 22-09-03 08:15

Sød-syltede vindruer er herligt tilbehør. Vindrue-gelé er tilsvarende
lækkert

--
Frank Løkkegaard
Et hus uden bøger er fattigt, også når skønne tæpper dækker dets gulve og