Nye billeder af Raul og Maja
Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 21-09-03 19:32

De skideskægge killinger er tilbage:
<http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=547&folder=639>

Raul siger mange tak for opskriften på kalkul/hønseboillon/creme fraiche
-
Maja var dog lidt mere nærig med kokkehattene. Nu må jeg snart prøve
opskriften
med fisk (jeg vil også gerne efterlyse nogle lidt mere avancerede
opskrifter).

Også tak for rådet om Åbyhøj dyreklinik, Benedikte. På onsdag skal Raul

og Maja neutraliseres, hvilket vel er lidt nervepirrende, men de
virkede som
om de havde styr på det på klinikken, da jeg fik dem vaccineret, så mon
ikke
det går.

Ulrik Magnusson

Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 21-09-03 19:45

Ulrik Magnusson wrote:

> Raul siger mange tak for opskriften på kalkul/hønseboillon/creme fraiche

Det gik vist lidt hurtigt - kalkun/hønsebouillon/creme faiche..

Ulrik Magnusson

Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 21-09-03 20:08

Ulrik Magnusson wrote:

> Det gik vist lidt hurtigt - kalkun/hønsebouillon/creme faiche..

LOL

Ulrik Magnusson

Fra : Jane

Dato : 21-09-03 20:05

Ulrik Magnusson skrev i <news:3F6DEE9A.10D8EBE0@yahoo.com>:

> De skideskægge killinger er tilbage:

Jeg er helt vild med den hvor Maja læser nyhedsgruppen.
Selv nyder jeg også af og til at have en trådløs mus så
jeg kan styre min cursor langt væk fra og more mig.

Jane

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 21-09-03 20:41

Hej Ulrik

De ser ud til at stortrives, det er bare så skønt at se,
osse at de stadig er meget glade for hinanden.
Nu håber jeg bare at det lykkes at finde en lige så
god slave til Coco og Callie, som Raul og Maja
har fået i dig

--
Marianne Hellemose
www.hellemose.dk

Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 23-09-03 17:04

Marianne Hellemose wrote:

> [...]
> osse at de stadig er meget glade for hinanden.
> Nu håber jeg bare at det lykkes at finde en lige så
> god slave til Coco og Callie, som Raul og Maja

Tak, tak, vi krydser poter for Coco og Callie.

Ulrik Magnusson

Fra : Kate

Dato : 23-09-03 22:16

Ulrik Magnusson <ulrikm@yahoo.com> wrote in

> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=
> 547&folder=639

Skønne billeder. Specielt det du kalder "definer idyl....", hvor _er_
de altså bare nuttede

--
Kate

Ved privat svar, bed om en gyldig adresse, denne duer ikke!
If you want to reach me ask for a valid address this one is not
working!