Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Aldi-kamera til 899,- kr.
Fra : Hans Paulin

Dato : 21-09-03 09:45

....min Aldi-butik har længe haft et antal kameraer liggende til nævnte
pris - nedsat et par 100 kr.

....er der hér i gruppen eksempler på billeder taget med et sådant kamera
(kan ikke huske mærket, men det har vist 2 mio. pixels)...

Jeg savner bare et hurtigt alternativ til mit Nikon F50, hvis jeg liiige
skal dokumentere noget - makro o.l. finesser er det lige meget med...
Hans

Fra : emj

Dato : 21-09-03 10:29

On Sun, 21 Sep 2003 10:44:55 +0200, "Hans Paulin"
<hans_fjernes_@it.invalid> wrote:

>Jeg savner bare et hurtigt alternativ til mit Nikon F50, hvis jeg liiige
>skal dokumentere noget - makro o.l. finesser er det lige meget med...

Til det formål har jeg i den blå avis fundet et Olympus c-860 til 500
kr. Jeg er sikker på, jeg har fået et bedre digi ved at vælge det end
ved at vælge et Aldi-digi til 899 kr.
Hilsen emj

Fra : Hans Paulin

Dato : 21-09-03 12:21

emj wrote:

> Til det formål har jeg i den blå avis fundet et Olympus c-860 til 500
> kr. Jeg er sikker på, jeg har fået et bedre digi ved at vælge det end
> ved at vælge et Aldi-digi til 899 kr.

....uden tvivl - dén mulighed havde jeg ikke lige tænkt på...
Hans

Fra : Hans Otto Nielsen

Dato : 21-09-03 11:38

"Hans Paulin" <hans_fjernes_@it.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg savner bare et hurtigt alternativ til mit Nikon F50, hvis jeg liiige
> skal dokumentere noget - makro o.l. finesser er det lige meget med...

Hejsa Hans

Jeg har et af dem Zolid DC2070 hedder det, og jeg er uderst tilfreds med
mit, det let at bruge og tage gode billeder.

Det er mit første digicamera så jeg er nok ikke så forvendt, men dem jeg har
vist billeder til sige at de er gode.
Det hedder også Magnex DC2070 og i Kvickly Primere DC2070
så kært barn mange navne "HIHI"

Hans Otto Nielsen

Fra : Hans Paulin

Dato : 21-09-03 12:49

Hans Otto Nielsen wrote:

> [...]
> jeg har vist billeder til sige at de er gode.
> Det hedder også Magnex DC2070 og i Kvickly Primere DC2070

....fint nok!

Tak skal du ha'!
Hans