Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Se ugens billede på.........
Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 15-09-03 06:21

Fra : Pico

Dato : 15-09-03 14:41

Hans Chr. Sørensen wrote:
> http://fotokritik.jirty.dk/kritik.asp?year=2003&week=38

Du kan bare det der, Hans.
Pico

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 15-09-03 20:28

Hans Chr. Sørensen skrev:

> http://fotokritik.jirty.dk/kritik.asp?year=2003&week=38

Dit billede er egentlig ganske udemæket Hans. Men jeg tror, det
kunne være blevet bedre ved, at du var gået så tæt på, så den
yderste fjerdedel ikke var kommet med.

Den flotte blå himmel gætter jeg på, er fremkommet ved at bruge
et polarisationsfilter?

.... Og så synes jeg i øvrigt, du præcenterer dine billeder fint
på din hjemmeside. Der er mange gode at se på

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 15-09-03 20:41

Tak til Jer begge to for Jeres interesse og kommentarer som glæder mig.

Hilsen Hans

Fra : Christian

Dato : 20-09-03 23:17

On Mon, 15 Sep 2003 07:20:44 +0200, "Hans Chr. Sørensen"
<hcstune-no-spam@yahoo.dk> wrote:

>http://fotokritik.jirty.dk/kritik.asp?year=2003&week=38

Lækkert.

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvordan du laver den indramning.

CZJ
--
czj (Remove _væk_ from e-mail address)

Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 21-09-03 07:35

Tak for din interesse Christian.

Rammen kan laves på mange måder i Photo Shop. Her er en af dem.
Select > All
Edit > Stroke (3 pix)
Edit > Copy
File> New (Det ny billede skal være større. F.eks. 200 pix ekstra på begge
leder)
Edith> Paste
Layer> Layer Style> Drop Shadow (Der er flere varianter, du kan prøve, prøv
først med den default der kommer op)
Select > All
Edit > Stroke (3 pix)
Så skulle rammen være der.

Hilsen Hans - www.fotofritid.dk

Fra : Christian

Dato : 21-09-03 12:24

On Sun, 21 Sep 2003 08:34:46 +0200, "Hans Chr. Sørensen"
<hcstune-no-spam@yahoo.dk> wrote:

>Rammen kan laves på mange måder i Photo Shop.

Tak skal du have. Jeg har ikke Photo Shop - men jeg har købt PSP 7,
som jeg ikke har brugt ret meget endnu.
--
czj (Remove _væk_ from e-mail address)

Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 21-09-03 14:01

Der kan du bruge:
Image>Add Borders
Der er flere muligheder for bredde af ramme og skift af baggrunds farve.
Prøv dig lidt frem.

Fra : Christian

Dato : 21-09-03 14:24

On Sun, 21 Sep 2003 15:00:34 +0200, "Hans Chr. Sørensen"

Tak, Hans

--
czj (Remove _væk_ from e-mail address)